Tuesday, May 17, 2016

Patutlah menjadi Entri Paling Banyak diKlik....!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Thalatha
17-05-2016


Di bawah muka depan blog saya, ada senarai entri-entri yang bertajuk “Yang Paling Banyak Diklik...” iaitu entri-entri saya yang disenaraikan sebagai popular dan kerap dibaca orang. Agaknya laa...

Sejak sekian lama, saya melihat entri tentang Bantuan Umum Pendidikan Zakat itu sentiasa berada di kedudukan atas, samada nomot satu atau nomot dua. Saya sentiasa terfikir, ramai agaknya orang di luar sana ingin mengetahui maklumat tentang bantuan Zakat kerana ada info berguna. Walaupun kemudiannya saya rasa sudah tidak relevan lagi.

Terdetik hati melihat komen, adui laa..

Terkejut juga.


Boleh klik SINI, atau terus ke bawah sinun untuk melihat deretan komen dari ntah mana punya orang dan bertujuan mengarut.

Lepas ini, saya kena bekukan entri tersebut.

******

Tayang-tayang:


Sekitar sesi taklimat akhir untuk para Captains, Umpires dan Linesman semalam petang. Tournament badminton akan bermula pada 19–21 Mei ini di VS Sport Centre, Kota Damansara (tidak jauh dari Uptown). Sebagai seorang Captain pasukan, tentulah saya berharap permainan yang meriah, pertandingan yang sihat dan kemenangan. Menang 1,2 kategori pun jadi lah...supaya Grup saya dapat mengumpul point. Setiap point akan dikumpul dari setiap aktiviti yang akan dianjurkan oleh SRC. Sehingga hujung tahun, kumpulan dengan point terbanyak akan menjuarai Keseluruhan Kejohanan Tahunan dengan hadiah yang dirahsiakan.



Secara peribadi, saya tidak sangat teruja tentang hadiah tu, sebab saya tak main apa pun. Yang lebih penting ialah, penglibatan seberapa ramai rakan sekerja, di samping kami saling berkomunikasi dan bersosial dengan lebih baik, sihat dan cergas tidak stress dan hasil produktivi kerja akan meningkat.

Produk yang baik lagi berkualiti akan menghasilkan ganjaran yang baik. Saya percaya.



 ~...walaupun hampir setiap petang ramai sekali pemuda Kampung Separuh Desa bermain takraw di laman balai raya yang baru dibaiki, HISYAM tidak langsung berani cuba menyertai kerana SERI BULAN pernah menyebut anak dara kampung sudah ramai yang begitu berani menjadi penonton dan HISYAM akan terus menjadi sasaran tontonan dan itu kelak akan menjadi bahan gaduh antara HISYAM dan SERI BULAN yang semakin pandai menunjuk cemburu...~




3 comments:

  1. Sham lama dah pencen main badminton.
    Malas nak mengejar bulu tangkis.

    ReplyDelete
  2. Main badminton ni nampak saja mudah tapi agak membahayakan lutut dan buku lali saya sebab banyak sangat brek dan tukar arahnya dengan sekelip mata!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails