Sunday, December 13, 2015

Selangor menang...! Mak jangan bising...!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Ahad
13-12-2015

Akhirnya Selangor menang bola semalam.

Kali ke-33 Piala Malaysia. Syabas..!

Macam biasa bila ada game besar camnih kami akan tengok ramai-ramai kat rumah.

Tengok bola mesti meriah dan riuh, kan?

Bebudak siap warning, "Mak jangan bising sangat..!"

Hahaha "Tengok bola mestilah bising baru best!"

Hahahaha me and Toklaki gelak sejiwa.

"Malam esok pun kami nak bising lagi sebab GegarVaganza. Kita kasi gegar ini rumah, kan Ayah?"

Hahahaha bebudak tension. Mak Pak satu kepala.

Yang best, Senin Selangor cutiii...!






 ~......~




9 comments:

  1. yg minat bola tak ada kat rumah.. so tak ada la bising hehe..

    ReplyDelete
  2. Jomlah kita menggegar depan tv malam ni... :)

    Qu Puteh Kau Puteh Dia Puteh...barulah putehhhhh...

    ReplyDelete
  3. Barulah happening kan.. mana boleh tengok senyap2.. takde feel..

    ReplyDelete
  4. yang penting saya dapat menumpang kasih untuk cuti sama.... hahahaha

    ReplyDelete
  5. aah kak..tengok bising2 baru semangat..hehhe

    ReplyDelete
  6. Assalam Azie. Lama tak datang sini. Lupa paswed nak masuk blog sendiri. Hai.. lah.. dah tua saya ni. Apapun yang penting SELANGOR tercinta CUTI. hehe..

    ReplyDelete
  7. pakcik kaki bangku... tak tengok bola...!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails