Thursday, January 29, 2015

Bagi hadiah tanpa sebab. Siapa yang tak cuak?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
KHAMIS
29-01-2015


Entri sebegini sebenarnya sesuai untuk Wordless Wednesday. Tapi dah terlepas hari.

MyToklaki call saya ke opis inform ada hadiah untuk saya. Saya tak kuasa nak fikir nak teka kerana tiada sebab istimewa pun nak kasi hadiah. (saya memang teruk, sepatutnya tak perlu tunggu hari tertentu pun untuk beri/terima hadiah).

Tayang-tayang:


Dompet baru untuk saya. Harga jangan tanya memang dia beli murah saja. Saya pun boleh agak tapi sebenarnya saya sangat suka..!

Cuman (bahasa Indonesia; cuman = cuma) mulanya saya sengaja "carik pasal" sebab tetiba jer bagi hadiah? Hahahaha...!

Macam ada buat salah jer? Ahaks!






 ~...merajuk atau menunjuk tidak akan menyelesaikan kusutnya hubungan yang serabut lagi kelibut tapi bila beriring jalan di denai basah menuju surau pun tidak mahu bertegur kata, SERI BULAN terasa bahawa sebenarnya HISYAM sudah sombong...!.~




10 comments:

  1. Hmmm... org dah bagi terima kasihlah
    Harga tak payah tanya. Mungkin pada Azie murah tapi kalau pada kakak mahal!

    ReplyDelete
  2. mahal murah tak penting yg penting ingatan tetibe tu..hehehe..

    ReplyDelete
  3. hihi.. baru betul surprise namanya.. beshnya.. :)

    ReplyDelete
  4. Tanda kasih sayang yang tak perlukan hari2 tertentu untuk dinyatakan... :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Rezeki kak tapi Aina kalau tetiba dia bagi hadiah tu memang ada udang di sebalik mee. Aina tunggu hadiah besar minggu depan!

    ReplyDelete
  7. Wah....nie mesti ada kes besau yg dia dah buat....saja jer kan...

    ReplyDelete
  8. Topik pagi tadi kat Suria fm kak...hehehehe

    ReplyDelete
  9. wah.. idea yang menarik ni.. nak try buat pada en. suami lah.. ;)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails