Thursday, July 16, 2015

Ramadhan 29: berayalah walau bagaimana pun caramu..

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
16-07-2015


Hari terakhir Ramadhan. Bulan yang bakal ditinggalkan dan akan ditemui lagi pada setahun mendatang.

Saya harap semua orang melalui Ramadhan dengan penuh kesyukuran dan kebahagiaan.

Hari ini saya masih bekerja, walaupun sebahagian besar kawan-kawan sekerja semua dah mula bercuti sejak semalam. Tidak mengapa. Sebab saya bakal bercuti panjang untuk sepanjang minggu hadapan.

Plan kami cuma berhari-raya sehari di Kuala Pilah (parents mertua saya sudah tiada), dan kemudian balik ke kampung saya di Parit Buntar, insyaAllah pada Raya ke-2 nanti.

Persiapan menu, nampaknya MyToklaki yang akan memonopoli dapur sementara menanti saya balik kerja. Lagipun Rendang N9 hasil tangan dia lebih sedap dari rendang buatan saya. Yeayyyy!!

Di kesempatan ini:


Buat semua para pembaca terutama, rakan blogger yang sejak dulu hingga kini setia dengan saya.


Maaf Zahir Batin.

Selamat berhariraya yaaa...!

Berhati-hati di jalan raya.




 ~...HISYAM, alangkah indah di hari lebaran nanti andai dikau tidak pernah lupa buah tangan dan hadiah raya yang saban tahun menjadi habuan dan kenangan indah buat SERI BULAN...~




6 comments:

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails