Wednesday, October 15, 2014

WW: CHICHI, saya tak berapa sayang sangat pun....

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
15-10-2014


Wordless Wednesday:


Saya tau, kenapa CHAK boh pet dia ni nama CHICHI. Kunun nak sama dengan nama manja dia. Ahaks!


Saya melarang dari awal. Tapi tewas dan cair dek bebudak (termasuk BapakBudak) yang dah sayang benor dengan Chichi. But, sapa tukang beli? Saya lah!




Tukang bela tak minum susu pun.


Mengada betul. Nyampah I....!






 ~...jika semalam dia menyesali apa yang terlatah depan HISYAM kerana dimarah-sergah kerana tersilap menjawab salam Jalal, hari ini SERI BULAN cuba menunjuk rajuk dengan memboikot tidak menanak, membantah tidak menjengah lalu HISYAM terpaksa mencari akal baru dengan memujuk mengajak mencendol di depan balai raya di petang senang...~




15 comments:

  1. seronok melayan kucing ni.nt princess dh besar sikit.baru nk bela kucing.

    ReplyDelete
  2. Manjer eks.. anak suka la.. tp xleh nak bela sebab sy nih alah ngan bulunya.. hihi

    ReplyDelete
  3. alahai comelnya, takpe kak saya sokong, bela je, kata org bela binatang kesayangan Rasulullah ni In shaa Allah murah rezeki, cuma saya tk dapat membela, si bongsu saya tu ada asma.

    ReplyDelete
  4. Alaa kak, nyampah2 sayang gitew kann? hihihihihihi

    ReplyDelete
  5. terpancar kegembiraan di wajah kucing tu
    moga Allah murahkan rezeki seluruh keluarga :)

    ReplyDelete
  6. hahaha.. walau menyampah tapi tetap menjadi kesayangan.. ;)

    ReplyDelete
  7. Kak, anak sy dah bsr t, sy nak bela kucing! Nak kasi n bagi mkn byk!

    ReplyDelete
  8. hahahaha!
    akak make sure minum susu tau!
    kena start awal, risau risk osteoporosis..

    ReplyDelete
  9. alolololo comelnya chichi...nanti dak chak tak nak beli, bagi saya ye kak :)

    ReplyDelete
  10. Kat rumah Aina ada 3 ekor letih mak beli ikan, beli whiskas dan beli pasir kucing. Bertambah kerja bagi makan kucing dan ganti pasir kucing satu lagi bersihkan sangkar dihujung minggu. Depa seronok main ja.

    Pagi tadi gi kerja sampai Ampang Park baru perasan beg sandang berbau hancing kucing, nak je sunatkan ketiga-tiganya sekali dan2 tu!

    ReplyDelete
  11. bahagianya chichi..makan pon sedap2..

    ReplyDelete
  12. comel nya..lambat sangt Mikhail nak besaq nih..saya dah tak sabar nak bela kucing..

    ReplyDelete
  13. "comeiii nyer cat", kata anak2 saya bila tengok gambar chichi ; )
    suka sgt anak2 saya nie ngan kucing.
    sedapnyer makanan chichi

    ReplyDelete
  14. hehe bgs lah tu bela binatang ni nanti2 dia tlg kite jgk..insyaAllah

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails