Wednesday, December 10, 2014

WW: Amoi Kecik vs Amoi Besaq...!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
10-12-2014



Dulu. 1992.



*MyAnak-anak Menakan dan MyAmoi.




Sekarang. Pic 2013:


Memadankan mereka (kecuali yang menoleh ke belakang ialah blogger CIKINTO).

Kiri sekali di atas adalah si baju biru. Tengah adalah juga yang tengah. ‘Specky’ sekarang adalah yang kiri bergelang kaki.

Hahahahaha comel tak?







 ~...HISYAM, harus bersabar menanti SERI BULAN mengotakan janji ubi rebus bercicah gula melaka....~




15 comments:

  1. Hihi... gelihati kakak tengok masa keciknya.
    Dulu comel budak sekarang comel anak dara:)

    ReplyDelete
  2. Masih comel dan montel seperti dulu... :)

    ReplyDelete
  3. comel2 semuanya...nostalgianya gambar tahun 1992 tu..

    ReplyDelete
  4. agak2nya apa mereka kata bila tgk pic mereka dulu2 tu ya hehe

    ReplyDelete
  5. As-salam kak azie..

    Subhanallah.. comelnya mereka semua.. dah besar2 ni semakin comel dan jelita.. bestnya tengok gambar lama2..

    ReplyDelete
  6. 2 keping gambar berbeza masa. tapi satu masih sama, masih comel.

    ReplyDelete
  7. Kecik2 comel..dah besar cantik jelita semuanya..:)

    ReplyDelete
  8. Gaya mulut Specky sama aja...hahaha

    ReplyDelete
  9. Dak amoi mewarisi kecantikan ibunya...
    Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  10. Akak .. kenapa sume muka sepesen je nih. Hehe.

    ReplyDelete
  11. comelnyee masa kecik2 tu..dah besar cantik2 sume. suka tengok gambo masa kecik tu lah.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails