Tuesday, May 27, 2014

Blog yang lama terbiar, bikin hati jadi nanar...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Thalatha
27-04-2014


Salam buat semua. Terimakasih kerana masih ada yang sudi meninggalkan komen di beberapa entri saya yang terakhir juga entri yang lama-lama. Saya dah janji pada diri, untuk cuba mengembalikan kemeriahan blog ini, setidak-tidaknya tidak la terbiar begini lama. Hmmmm > urut dagu.

Apa khabar semua?

Cuti sekolah bakal bermula esok. Dan saya masih dikelilingi kesibukan yang bukan sedikit, hmmm malas nak citer.

Nanti kita bercerita lagi ye kawan-kawan....

Seperti biasa, tayang-tayang:




Sarapan pagi. Hari apa ntah. Tapi sebungkus sebegitu, RM4.50 youuuu... Rasa? Hmmm baik saya masak sendirik!




 ~...bila bulan semakin suram kerana memberi ruang fajar yang semakin garang, SERI BULAN berharap HISYAM akan datang menjengah mengajak sarapan bersama sambil memberi jamuan mata dengan senyuman yang sentiasa berada di hati SB mereka, dan malam nanti bulan sabit seakan-akan menyerupai mata SERI BULAN kala membalas senyuman itu. Ahaks!...~




18 comments:

  1. Bungkusan dah cantik dan menarik tapi yang dinilai tetap rasa.

    ReplyDelete
  2. Jual brand kot?... sayang rasa tak segah namanya.

    ReplyDelete
  3. nak cetak bungkus nasik tu jer dah singgit selai... hehehe (termasuk postage.. kui kui)

    ReplyDelete
  4. Sy pun bercinta nak aktif blk.

    Nasi tu kak, tak berselera nengoknya....

    ReplyDelete
  5. saperlar x sayang blog tp ade mak kann,, kanns ., kihkih2

    ReplyDelete
  6. Mahal kalau sedap tak mengapa juga kan?...

    ReplyDelete
  7. mcm x berbaloi jer dgn harganya ya ... sabar.

    ReplyDelete
  8. setakat ni Alhamdulillah baik..
    Moga kita semua sihat selalu hendakNYA..

    ReplyDelete
  9. Packaging cantik dah. Rasanya kureng ya kak..

    ReplyDelete
  10. biasalah akak..semua kos diambil kira..kalu kat kelate ni buleh dpt semurah rm2 je nasi berlauk ikan aya tu.

    ReplyDelete
  11. Sampulnya mahal tapi takde kualiti yea...

    ReplyDelete
  12. mahalnya..sikit pulak tu..kedai depan rumah saya ni lauk ayam,nasik banyak,ikan bilis sedap,harga 2ringgit setengah je..

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, welcome back ka azie, rindu juga

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails