Thursday, September 4, 2014

Cucu pertama MyToklaki dah setahun...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
04-09-2014


MyToklaki dah ada cucu sorang. Cucu sedara. Adik perempuan dia dah bermenantu dan bercucu. Seorang cucu lelaki yang comel sangat...!

Sebelah saya, cucu sedara dah ada 4,5 orang. Anak buah saya dah ramai yang kahwin dan saya memang muda-muda lagi dah jadi nenek. Hahahaha muda? Wuekkkk!

Last Sabtuday, kami hadir di majlis sambutan ulangtahun 1 tahun cucu MyToklaki ni. Umar Thaqif turns 1...!


Kek Dibbo. Hampir semua berkonsepkan kartun Dibbo.





Pulut Kuning tu bukan saya punya. Saya tak sempat buat apa pun. Sebab datang pun selepas waktu kija. Tahu makan jerrrr...




Sayang Umar ketat-ketat!





 ~...sayang awak juga!...~




19 comments:

  1. Seronok tengok perkembangan anak-anak syurga ni, kan? :)

    Macam Qaid, sebulan dua tengok dia macam tak tahu apa-apa (nenek ni risau juga), tapi sekarang dah pandai keluar suara marah dan tak suka baring2... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya belum ada peluang nak main agah-agah dengan cucu Kakcik...

      Delete
  2. Replies
    1. Sebab anak sulung agaknya. Selepas ni mungkin ringkas ringkas jer...

      Delete
  3. berwarna warni atas meja tu..nampak meriah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konsep majlis anak-anak kan. Kena warna ceria dan meriangkan...

      Delete
  4. Oh, dia kenal dengan nenek dia yerrr. Happynya dia kena agah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak berapa kenal juga tapi dah budak jenis baik tak banyak ragam. Semua orang dia.mahu jerr...

      Delete
  5. Replies
    1. Yup. Sedap sangat. Digandingkan dengan Kari Telur dan Sambal Bilis.

      Delete
  6. Untung laaaa budak2 zaman sekarang...besday setahun dah dapat kek dibbo yg cantik...hahahaa..
    Tu telur kari eh kak? Lama betul tak makan telur kari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kek Dibbo tu tak murah tau. RM100++ juga sebijik kecik camtu.
      Yup Kari Telur. Soh Fiza buat la Bro. Hehehehe

      Delete
    2. fondant kek mmg mahal kak azie...rumit nak buat...selalu fiza charge mmg harga >RM100...

      Hujung minggu ni suruh fiza buat!! hahaha

      Delete
  7. Sebelah Aina masih mak-mak tapi sebelah hubby ah jadi nyang! Ada cicit sorang sebab anak saudara dia dah kawin dan ada seorang anak.

    ReplyDelete
  8. ala comelnya kek..sayang kot nak makan heehe

    zaman sy xde pun sambut2 beday huhu bertuah bebudak jaman sekarang

    ReplyDelete
  9. Moga Umar Thaqif kuat dan sihat dalam menjalani kehidupan seharian dan menjadi anak yang soleh.. ;)

    ReplyDelete
  10. Agaknya macam tu la mak ayah saya dok follow rapat perkembangan cucu tunggal. Lalala. Hahaha

    ReplyDelete
  11. terasa nak jadi bebudak balik dan disambut hari jadi...... hehehe

    ReplyDelete
  12. wahh meriahnya majlis harijadi adek umar. happy belated day lah aunty ehh silap akak ucapkan hihi

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails