Saturday, November 29, 2014

Lelaki jangan duduk terkangkang, ok!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtuday
29-11-2014


Jangan hanya nak suruh kaum pompuan saja kena sopan santun.

Orang lelaki pun kena sopan jugak. Terutama kat public. Kedai makan. Restoren mamak 24 jam.

Macam gaya ini. Saya snap semalam.


Roti Telur yang guna 2 biji telur adalah juga dipanggil Roti Jantan. Harap maklum ya...




 ~...HISYAM walau tidak berapa pandai menyusun sila di depan dulang setiap kali makan, tapi tetap dilihat sopan di mata SERI BULAN...~




15 comments:

  1. Kalau macam tu dah memang tak senonoh sangatlah tu.. sangat tak sopan..

    ReplyDelete
  2. memang tak sopan...err roti jantan ke:)

    ReplyDelete
  3. Kurang sopan.
    Nama roti tu membuatkan tak selera nak makan hihi...

    ReplyDelete
  4. oh ye...baru tahu nama roti tu... rupanya roti pun ada jentina....sy selalu mkn yg 1 telur jer...

    ReplyDelete
  5. Tayang roti telur yang guna 2 biji telur,,itu tak pe..
    jangan tayang gambar "teluritu" sudah la ye..
    tak selera..gambar terkangkang tak nampak telur macam tu pun saya dah geli..
    lalalala...

    ReplyDelete
  6. Setuju sangat!
    Sopan bukan utk jantina tertentu je, semua orang perlu sopan...hehehe

    Salam singgah :)

    ReplyDelete
  7. Macam kedai mak pak dia pulak...haishhh...

    ReplyDelete
  8. hmmm.... blh potong selera kalau kaki berbau

    ReplyDelete
  9. Mesti kak azie posing ala ala kononnya nak ambik gambar roti jantan tu kan? hahahaha

    ReplyDelete
  10. He he he ... Roti jantan pun ada eak, ingat kan kopi jantan ...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails