Wednesday, October 14, 2009

Selamat Ulangtahun Kelahiran Hj MANAN...

Aku jarang minat fanatik kepada mana-mana celebriti, or DJs. Tapi DJ yang sorang ni sangat aku homati dan kagumi, sejak dulu hingga kini wpun beliau tidak lagi bertugas di konti sebaliknya di belakang tabir jer..


Tetap rindu dengan suara emas beliau, tetap menyanjung budi baiknya. Walau jarang kami berjumpa kecuali di program-program tertentu, tetapi aku suka jika berpeluang berbual dengan beliau.

Paling tak lupa, sewaktu beliau menjemput aku dan dinda kembarku YUYIN menjadi penyajak jemputan di Pasar Seni sempena Sambutan Merdeka bersama KLfm dulu. Besttttt.... (dapat cek tu yang tak sangka tuhhh...)

Semasa bertugas di konti KLfm dulu, dia sangat rajin layan permintaan kami pendengar yang banyak mengada-ngada. Lagu yg selalu dia pasang selalunya Serai Berbunga, Biar Bulan Bicara dan Soledad..

Kalaulah Haji Manan kembali ke konti....

Selamat Ulangtahun Kelahiran to DJ Haji MANAN SELAMAT. Moga sejahtera selalu, diberi kesihatan yang baik dan murah rezeki....

Myspace Text - http://www.glitterwordslive.com

12 comments:

  1. tak pernah berpeluang mendengar sepenuhnya semasa Hj.Manan bertugas dulu sbb suasana kerja tak mengizinkan..mmg suaranya sedap(sekarang dapat dengar setengah jam je pada tghari Jumaat)

    Teringat kata2nya tempoh hari di Rumah Dj Mimie..pabila seorg sahabat bertanya pada seorang tetamu dan disampuk Tuan Hj dengan jawapan:
    Tak payah la register jd sahabat..apakah makna sebalik kata2nya?

    ReplyDelete
  2. Kak Azie rasa itu hanya pendapat peribadi dia sahaja..

    Sebab tak jadi sahabat pun, tetap leh gak berkawan dengan kita semua, malah leh gak dengar stesen tu... Tiada syarat dan paksaan pun..

    ReplyDelete
  3. waaaaaa ko pandai baca sajak ekk.mesti glamor sakan masa kat sekolah dulu :)

    ReplyDelete
  4. ECHAH, bak maik gmail address sat... kita nak invite awak...

    http://azieazah.blogspot.com/2008/04/kenangan-merdeka.html?zx=7abc304d1c3f8377

    ReplyDelete
  5. bagus la tak jadi FaNATIK, mana2 DJ mana2 peminat penyanyi..mana tau bila fanatik semua mereka buat akan BETUL..sapu ..pun betul..makan belanja pun betul..

    satu lagi bila fanatik adakah kita sanggup ,,berpakat menghentam satu DJ dan menaikkan satu golongan DJ yang lagi satu??

    atau DJ seJAWA atau sejiwa kita sokong semangat kenegerian,banjarian??
    berpakat hantar email kondem DJ yang tak suka, kemudian tonjolkan DJ seJAWA??

    ReplyDelete
  6. ECHAH... dulu I glamer sbb pandai mengorat jerrr.. ahaks!

    ReplyDelete
  7. ZEQZEQ.. saya tak ada banyak masa untuk meletak diri sebagai fanatik mana-mana golongan sekali pun...

    Hidup kita ni bukan dalam kelompok kecil sahaja, tetapi terlalu luas untuk dinikmati dengan penuh keseronokan..

    Terimakasih, awak pun kawan saya juga...hehehe...

    ReplyDelete
  8. kakazie..
    itu maknanya yang buruk ditimbulkan yang baik didedahkan.. bila masuk mana-mana kelab peminat..atau funfair...banyak SALAH guna kroni dan kemudahan..

    KAKI BODEK penghasut no satu bertopengkan ISLAMIK....

    '''paste ayat Sdr Mazidul''

    Kekadang mereka mendekati kita kelihatan baik, beradap dan menyakinkan. Hakikatnya, perlakuan mereka mengatasi kejahatan iblis''

    ReplyDelete
  9. Harus gak ler setuju dgn statement BRO ZEQ ZEQ tu... patut ler dia (ZZ) pun makin tenggelam, sbb takdak orang bodek dia lagi agaknyerrr... hehehehe...

    ReplyDelete
  10. azie combi ade yahoo jer.. echah_syed@yahoo.com

    combi pun tak fanatik mana-mana parti atau artis.tapi combi sokong yg mana bole memberi faedah kpd semua org.

    combi dok BODEK azie ni mane tau kot dia nak belanja makan :p

    ReplyDelete
  11. ,,Combi..baguz..

    Azie dikira kakitangan makan bodek.sila sila..

    bila dah dapat bagi tau lokasi..

    bila lagi nak PAU azie,
    kalau boleh restoren yang besar sikit ,,
    Azie bayar dengan Kad kredit..no hal punya..

    ReplyDelete
  12. Ni sapa yang sebenornya nak makan nih...

    ECHAH atau ZZ? atau ZZ tunggu ECHAH? hahahaha...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails