Wednesday, July 1, 2020

Journey #12: Dengan sengajanya, saya tulis entri ini...

RABU
01-07-2020

Yea... entri ini harus juga saya tulis pada hari, tarikh ini. Sengaja.

Kenapa?

Apa saya dapat?

Untuk permulaan, saya dapat ini:


Syukur untuk sebuah permulaan yang membahagiakan.

Saya tidak mahu mengharap terlalu banyak. Hanya yang baik-baik, dalam kerjaya, rezeki, kesihatan, kehidupan, aktiviti, minat, kawan-kawan dan apa sahaja di sekeliling saya.

Terimakasih kepada semua yang kenal saya, tahu saya, faham saya, sayang saya, kasih akan saya, rindu saya, benci saya, geram saya, meluat saya, cemburu saya. Hahahaha... jangan risau, saya tetap saya. Riuh-rendah, kekal rendah, gelak saya, lawak tak bijak saya...

Saya tidak mahu ubah apa-apa, kecuali untuk merebut kesihatan saya yang dahulu. AAminnn...

Happy Birthday Azie

Tayang-tayang menu eat clean saya:

Bawal emas memang sudah menjadi paberet saya. Grill AF sahaja. Sayur campur bersama cendawan. Ulam bawang putih.

Snacking buah naga, with Greek yogurt & chunk nuts.



 ~...ingin sekali SERI BULAN merebut cinta yang pernah dijanjikan HISYAM, biar dunia berada di penghujung, biar diri semakin kurang orang datang berkunjung, biar kasih rindu itu sudah terbiar tidak dibendung, pun dia yakin HISYAM pasti senang jika mereka tidak pernah putus berhubung...~



6 comments:

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails