Wednesday, June 4, 2014

WW: Wordless Wednesday yang terlewat untuk dilapurkan...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
04-06-2014


Tak tayang-tayang, tak sah, kan?



Cincin batu besar macam kepala saya yang ada batu besar ada duduk, yang dibeli dek Dak AMOI (sebagai hadiah Hari Ibu) semasa bercuti ke Bangkok minggu lalu. Mujur sempat balik sebelum rampasan kuasa tentera dan darurat...!




 ~...HISYAM bukan sahaja tidak sengaja, tetapi SERI BULAN yang sengaja ingin membuatkan dia rasa bersalah dan berhati luka parah...~




6 comments:

  1. Menarik tu...cantik...dah lama saya tak pakai cincin besau macam nie

    ReplyDelete
  2. baru semangat menaip ye dakk hehe...cantikkk

    ReplyDelete
  3. sy pun dah lama x pakai cincin.. lps ni pakai cincin kawen trs kot :)

    x ada y kaler pepel kah?

    ReplyDelete
  4. Wahh....semangat sikit rasanya yer kak...

    ReplyDelete
  5. Cantik...sesuai dengan jari sipemakai.

    ReplyDelete
  6. Baru tingat
    Jari ni lama tak bercincin
    Sebabnya dah gemok
    Nak bukak semul siksa yg amat

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails