Thursday, July 4, 2013

Terkandas lagi...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
05-07-2013


Upload gambar beberapa program dah. Tersadai sejak Ahad. Bila dah masuk keja, semua rutin memblogging berterabur...!

2 minggu ini akan menjadi kalut dan sibuk dengan pelbagai komitmen. Adehhh...

Menaip beberapa para, tapi terbengkalai juga, macam rumah teres tersadai tak siap, dengan rumput panjang cerucuk berkarat....

Tunggu la esok-esok kalu sempat balik keja awal, boleh la menulis beberapa cerita (untuk rekod jer, orang nak baca belum tentu pun.)

Mode: merajuk, tengah pujuk hati pujuk badan. Arrrhhhhh!

Takda gambar, tak sah:


Hari apa ntah. Maklum, usia ‘vintage!’






 ~...alangkah bodoh seorang lelaki yang gagah lagi nampak perkasa, tetapi bila disogok dengan satu cerita dan separa mukadimah sudah boleh marah, melenting dan nak membaling sehingga SERI BULAN melihat kepercayaan itu sangat rapuh untuk dipatahkan sehinggalah dia menerima HISYAM sebagai dahan paling ampuh untuk dia bergayut...~




13 comments:

  1. sedapp sambal bilis petai tu.knah baru buat semalam...makan nasi bertambah2..=)

    ReplyDelete
  2. rileks...tarik napas dalam-dalam..pastu hembus pelan-pelan. bawak bertenang. nikmati dulu sambal bilis petai tu...

    ReplyDelete
  3. penat...rehat kak...
    sdapnya smbal petai...lma x mkn......huhuhu....

    ReplyDelete
  4. akk merajuk pasai pa ni.....
    apa2 pun sambal tu mampu menggoda sesiapun (*_*)

    ReplyDelete
  5. Merajukkkk...agak2 ada yg nak pujuk tak?

    ReplyDelete
  6. makanan kegemaran rakyat malaysia..heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jugak. Sebab saya salah seorang rakyat Malaysia yang tak gemar sambal petai. Saya akan makan sambal bilis itu, tapi benda hijau tu saya kuis letak tepi je. Ehehe..

      Delete
  7. kenapa itu kak?
    adoi sambal petai....selera..selera

    ReplyDelete
  8. makan pulak dengan nasi panas.. ;) sodap..

    ReplyDelete
  9. Jangan merajuk lama2, nanti penat...^_~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kalau merajuk pada yang sayang, dan yang sayang tu pun rajin nak memujuk kita kembali, memang best. Kan?

      Delete
  10. lama tak makan sambal.. sedap nampaknya

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails