Wednesday, April 16, 2014

WW: kerinduan terhadap saya adalah sia-sia...(?)

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
16-04-2014


WW: 16-04-2014



Selfie la sangat, kan? Wuekkkkk....!






 ~...walaupun sudah sekian lama HISYAM tidak menyebut tentang rasa kasih rasa rindu juga perasaan perasan SEJIWA dan SB selamanya, SERI BULAN tidak pernah rasa ingin menuntut, meminta jauh sekali hendak menagihnya, selagi Teratak Nyatuh masih berambin tidak berdinding tempat mereka lepak bersama untuk bercakap tentang masa depan di mana janji untuk bersama masih teguh seperti lantai serambi juga seumpama tempayan sentiasa penuh berair gunung...~




25 comments:

  1. Pi buat kad pengenalan baru ke buat pasport..? kalau buat pasport nak jeles la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Renew passport. Dah nak expired kang sangkut kat gate plak.....

      Delete
  2. sekali sekala...ehhh selalu buat pun tak apa..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana leh Kak Kam. Saya ni kategori huduh.

      Delete
  3. Selfie pakai apa kak? Selfie pakai tangan orang lain eh? Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya kalu la tangan tu takda, gambar ni idak ler secantik ini, ye dak? hahaha

      Delete
  4. Replies
    1. Yup. Cuti singkat saja. Jadi laa daripada langsung tak pegi cuti.

      Delete
  5. Replies
    1. Oh bukan eh? Kalu selfie tu macamana? Bukan tunjuk muka tu kira selfie ker?

      Delete
  6. nak ke mana pulak kali ni kak.. ;)

    ReplyDelete
  7. nak gak yerk.. tuler tak paham apakah maksud selfietu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak cuba jer tu. Setahu Kak Azie, selfie tu yang snap muka sendiri, buat macam-macam gaya tu laa..

      Delete
  8. Renew passport nak kemana tu?

    Nanti azie berada kat luar negara rindulah saya ….. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah. Biar la saya selalu pegi, biar Abang YB selalu selalu rindukan saya!

      Delete
  9. Dah lama akak tak mengomel panjang. Busy eh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Busy sesangat. Dah selalu tak sempat.

      Delete
  10. Replies
    1. Tak la. Ho Chi Minh saja. Percubaan kali pertama.

      Delete
  11. Wah...ke pej imigresen buat passport ....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails