Friday, April 18, 2014

Selamat bercuti, Azie...!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Jumaat
18-04-2014


Bakal fly esok pagi seawal 7:00 am. Tak lama, 2 hari saja.

Percubaan kali pertama. Persediaan Hari Raya la kunun.

Harap-harap selepas ini boleh pergi lebih kerap. Hehehehe.. 



Saya orang baik. Lihat senarai kengkawan sekerja yang ‘mengirim’ samada berisi dan yang belum berisi. Takpa. Saya cuba semampu yang saya boleh. Maklum, sekarang ni musim berkain Vietnam. Hahahahaha....! *abaikan gelaran Datin Paduka Paduka segala tu, berangan jer kecuali nama Datin pertama tu memang gelaran sah.

Ok. Semoga saya selamat pergi dan balik.






 ~...HISYAM, selama mana jarak terpisah, begitu juga selama mana mendalam kasih, SERI BULAN tetap makan seperti biasa, minum macam selalu dan tidur nyenyak seluloi cuma sekali sekala mimpi mereka sudah tidak sama lagi, kenapa heh?...~




23 comments:

  1. Semoga lancar segala nya kak. Sebenier kalau sempat beli ye kak.

    ReplyDelete
  2. selamat berjln2...wahh, banyaknya pesanan...

    ReplyDelete
  3. selamt bercuti...enjoy your shopping at Vietnam...

    ReplyDelete
  4. Berapa beg cik kak kita nak bawa balik nanti..tunggu!!

    ReplyDelete
  5. Semoga selamat pergi dan selamat kembali kak..

    ReplyDelete
  6. Selamat pergi dan selamat kembali.

    ReplyDelete
  7. aii...terbang ke vietnam ke Azie..:)

    ReplyDelete
  8. Shoppingkan untuk orang pun, oklah juga kan kak..

    ReplyDelete
  9. yaey..shopping time!
    slmt pegi dan slmt kembali dgn hasil dagangan.

    ReplyDelete
  10. Happy holidays! Don't forget to come back :)

    ReplyDelete
  11. seronoknya! selamat bercuti ye
    beli sikit ole-ole tuk saya =)

    ReplyDelete
  12. gi vietnam yer...mesti sakan shopping kain ni :)

    ReplyDelete
  13. Salam ukwah..salam perkenalan.. 1st Blogwalking time sampai sini.. salam dari MyCherita..Selamat bercuti yaa..

    ReplyDelete
  14. bkn setakat pakai sendiri , blh juga jual utk raya tu ... masa tgk senarai , dah agak dah azie nak ke mana ...

    ReplyDelete
  15. ke Vietnam ye.. berbisnis lah gamaknya tu.

    ReplyDelete
  16. Banyak nya pesanan .. Selamat membeli belah

    ReplyDelete
  17. selamat bershopping dan selamat bercuti azie.. =)

    ReplyDelete
  18. Panjang senarai kak. Jenuh tu nak penuhi semua permintaan harap barang sendiri tak terabai.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails