Thursday, May 17, 2012

Jemputan gathering blogger (lagi).... Yeyyyy!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Salam Khamis malam JemAAt
17-05-2012


Terimakasih atas jemputan mini gathering @ piknik blogger yang bakal berlangsung Ahad nanti.

InsyaAllah, AA akan join. Jommmmmmmmmm...!!

Thanks kepada KakCik SEROJA atas kesungguhan. Rasa memang ada banyak cerita nak borak nak kongsi.

Hmmmm... AA nak bawak apa eh? Goreng keripep jer, ok kot? >> sengihhhhh


*ada sesiapa mahu Tart Nenas? Stok baru sudah ada, AA bleh bawa sekali nanti. Mesej di FB AA : azieazah or pesan pada Kakcik. AA jarang dapat buka blog lately.


Tayang lagi:


Nasi lemak + ayam goreng berempah. Presint 9, Putrajaya. Hari apa ntah... lupa.




~...HISYAM dilihat oleh mata Pak Utih seperti kerinduan nan penasaran, tetapi mengelak menjawab soalan maut Mak Utih membuat SERI BULAN yang rasa nak campak diri dari serambi tidak berdinding...~


 

12 comments:

  1. InsyaAllah, kita berjumpa lagi nanti. Yang pastinya, mesti riuh dalam kereta dengar borak Azie dengan Abgbob! :)

    ReplyDelete
  2. Bestnya kalau dapat join..dapat jumpa Kak Azie..:)

    ReplyDelete
  3. seronok kalau dapat join....
    dapat bersua muka...mesti macam-macam citer ada..

    ReplyDelete
  4. Aina pun terbaca kat blog kak cik semlm...insyaallah akan cuba pi. Aina pun jarang buka blog sekarang...

    ReplyDelete
  5. Lama tak menjenguk ke sini. harap Azie.... sihat selalu .

    Masing2 sibuk kan

    ReplyDelete
  6. kak azie sila bawak karipap sardin! ahaha

    ReplyDelete
  7. Kakkkkk.. nasiklemak tu sepelauuuunggg je dari rumah temannnnnnn :D
    sayang tak dpt join piknik.. next time insyaAllah!

    ReplyDelete
  8. ala bestnya! sy balik kmpung la pulak...pi fitting baju :(

    ReplyDelete
  9. marvellous nya nasi lemak itu!

    ni mesti gathering dkt bangi tu kan..best nyaaa...

    ReplyDelete
  10. sy fasz , yg berkelah sesama aritu..

    salam perkenalan kak azie :D

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails