Thursday, May 10, 2012

Kembali bersiaran...?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
10-05-2012



Hasil buruan sepanjang Pesta Buku tempohari.

2,3 sudah selesai dibaca.


Sebahagian adalah milik teman dan sedara-mara yang mengirim. Semoga gumbira wpun ada beberapa tajuk terlepas masa dan waktu untuk membeli.

Nanti kita bercerita seperti sediakala, ya..





~...jika rindu mengapa mesti menyebut tidak, jika pilu mengapa mesti SERI BULAN mengaku malu?...~





16 comments:

  1. Ok... kakcik tunggu cerita Azie. :)

    ReplyDelete
  2. saya nampak ada novel Jibam!!! Novel Jibam yg saya beli duluuuuuuuuuuuuuuuuu masa zaman sekolah dah hilang....

    ReplyDelete
  3. kak zie, tahun ni sya tak ke pesta buku, sbb kami sekeluarga tidak mempunyai masa untuk ke sana
    anak anak di asrama, enpakwe hari minggu pun ada program jadi tahun ni berlalu macam tu saja
    sedih...

    ReplyDelete
  4. kak zie, tahun ni sya tak ke pesta buku, sbb kami sekeluarga tidak mempunyai masa untuk ke sana
    anak anak di asrama, enpakwe hari minggu pun ada program jadi tahun ni berlalu macam tu saja
    sedih...

    ReplyDelete
  5. kak azie...kenal kite tak?
    sme2 promoter dekat CESB thun 2008...

    ReplyDelete
  6. kak AA,

    nampak gaya sepanjang cuti ni mentelaah buku cita yang tebai tu laa... hagak2 kalau mentelaah hat kaler merah tu ok tak??? :P

    ReplyDelete
  7. Salam AA,

    rinduuuuuuu sekali yang teramat sangat dengan baris-barisan coretan dari AA yang umpama sebuah novel itu!

    Hisyam tidak merasa jauh hati atau merajuk kah dengan kemundurun perhatian AA selama ini?

    Salam manis semanis madu.

    ReplyDelete
  8. wah... banyaknya Kak Azie, nnti bolehlah pinjam...hehe

    ReplyDelete
  9. lps nie leh kirim dgn kak z je lah ek
    boleh???

    ReplyDelete
  10. Jelesnya tengok buku SUNAN MUSAFIR tuuuuuuuu

    ReplyDelete
  11. dah lama tak baca novel.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. kalau ai pun rambang mata, confirm nak beli macam2 tapi kali ni tak dapat pergi sebab dalam tempoh berpantang.. ;)

    ReplyDelete
  13. kalau ai confirm rambang mata itu ini nak beli.. ;) tapi tahun ni tak dapat pergi pun..

    ReplyDelete
  14. wah! hebat k azie baca kamus..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails