Monday, May 7, 2012

KLIBF 2012: Kepenatan itu berbaloi sebenarnya...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
07-05-2012


AA bagaikan "terhutang" banyak budi dan komen-komen yang tidak terbalas. Terimakasih seikhlas hati.

Keletihan sepanjang 2 minggu tanpa rehat, bagaikan merencatkan idea dan minda.

Pesta Buku 2012, berakhir semalam. Walaupun tidak sepenuhnya terlibat mengemas sehingga lewat malam tadi, tapi selaku orang tua, penat macam orang kerja memikul buku pagi sampai petang. Adehhh... Ruang masa sangat diperlukan untuk rehat dan kembali aktif nanti.



Kelihatan seperti relax, tetapi sebenarnya kami mengejar masa untuk melawat pameran lain di dewan lain dalam bangunan berasingan PWTC pada waktu lunch yang cuma diberi 45 minit. Kerana semalam hari terakhir, so kami beramai-ramai paksa juga berkejar ke dewan sana. Pameran yang ini cuma 3 hari sahaja.

Aku lupa nama lengkap pameran "Transformers" ni. Nanti aku semak balik.

Terimakasih everyone!



~...temujanji SERI BULAN sudah dituntut HISYAM, lalu sebuah cerita syahdu pasti akan dibawa sebagai mimpi beradu...~



 


15 comments:

  1. Semoga selepas ini Azie akan dapat menarik nafas dengan lebih selesa. :)

    Nak bercuti jauh nanti, kan?

    ReplyDelete
  2. wah pameran transformer, anak2 saya suka ni

    ReplyDelete
  3. saya ada datang pestabuku aritu...tapi tak sempat nak jumpa kak azie...hehe

    ReplyDelete
  4. Lepas ni boleh berehat ye kak azie..mesti penatkan...

    ReplyDelete
  5. rehat secukupnya yaaaaa...
    terkilan kerana tak dpt pergi. moga tahun depan harap janji akan dapat tertunai.

    ReplyDelete
  6. Smti-tak dapat datang sebab jauh di seberang laut. Tengok dari jauh je lah.

    ReplyDelete
  7. ooh ingat ker dah jadi ikon model kereta buatan Pandan sekali tenung,,,

    ReplyDelete
  8. kalu cekak pinggang memang menjadi,,..depan kereta.

    ReplyDelete
  9. nama watak transformer tu Optimus Prime :)

    ReplyDelete
  10. teringin gak nak pergi tapi masa tak mengizinkan....hepi selalu ye

    ReplyDelete
  11. As salam Kak Zie,

    Patutlah lama xdgr berita dr Kak Zie, berpesta buku rupanye...hehehe...

    Take care kak! Have a good break & be back soon :)))

    ReplyDelete
  12. Rehatlah kak... cari stamina yang dah hilang tu...:)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails