Wednesday, May 2, 2012

KLIBF 2012: Ada banyak citer...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
02-05-2012


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...




Ada cerita menarik juga di sebalik gambar di atas.
*Untuk perhatian, di tengah bertudung merah ialah novelis MELUR JELITA.

Nanti bila ada masa, pasti kita bercerita lagi.


~...rindu sangat pada HISYAM...~



 


9 comments:

  1. akak Melurr.. akak Azie... ai lap u all lah... hehehe... tak sabaq dah ni nak baca kisah pesta buku kali ni... ;)

    ReplyDelete
  2. Semalam ke sana, tapi tak sempat nak cari kawan2 pun. :(

    ReplyDelete
  3. yang berbaju oren tu kalau tak salah hanishaimi, kawan saya tuuuuu

    ReplyDelete
  4. xdan nak pergi sini..mesti ramai gila orang kan?

    ReplyDelete
  5. Dah pegi hari Senin tp sayang dah dapat jumpe Ain Maisarah & Aman Wan bile angkat kamera, bateri abessss!!!!! Huaaa...!!!
    My latest Entry :)
    The Beginning of the new

    ReplyDelete
  6. finally kak azie bertemu jua MJ. ohhh kak azie kecil molek mcm kak MJ juga rupanya... yg blouse biru dihujung tu heny yuliati kan?
    potong kek besday sapa tu?

    ReplyDelete
  7. hari ahad saya ke sana nmpk juga kak melur jelita tu..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails