Monday, August 18, 2014

Bila saya boring takda citer di hari Biru Senin...


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
18-08-2014










Tajuk: Selebrate besday CHAK bulan lepas.
Penaja: IKA
Lokasi: Bukit Bintang Pizza Hutt.

*Teknik: menggunakan henpon Cap Itik Jantan, ditambah dengan lense ‘Mata Ikan’ berharga RM15 sahaja. Opss! rega pun nak bagitau?





 ~...HISYAM jangan pernah cuba untuk mengelak diri jangan pernah cuba terfikir untuk lari diri walaupun mungkin hanya untuk sehari, kerana SERI BULAN sudah pandai mencari sudah tahu mana ruang untuk menyendiri...~




8 comments:

  1. Masa mmakan di Hotel Istana, Sabtu lepas, anak-anak kakcik pun sibuk bermata ikan...

    Layankan je... :)

    ReplyDelete
  2. hehe...henpon cap itik tu pun ada mata ikan ye

    ReplyDelete
  3. OOoo..murah jugak harganya..selama ni saya ingat sampai 4,5 puluh harga dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Murah? Mahal ler tu. Lens tu kecik besar syiling 50 sen jer pun.
      Kalu yg 40, 50 hengget tu kayu monopod tu.

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. macam2 telpon sekarang ni ek..

    happy birthday to Chak...:-)

    ReplyDelete
  6. jap, dok tga pk..henpon hat lagu mana tu
    *mcm baru keluar gua je.huhu

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails