Saturday, August 30, 2014

Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtuday
30-08-2014


Selamat menyambut hari merdeka, seluruh rakyat Malaysia. Merdeka selama 57 tahun. Semoga negara kita terus aman makmur sejahtera dan cemerlang. Sebagai rakyat wajar kita berbangga dan memelihara kemerdekaan yng mahal ini...

Sempena Merdeka, Chak buat mini poster untuk kelas dia. Saya tak nafikan Chak memang kreatif. Lukisan poster sebegini dia siapkan tak sampai setengah jam.


Setiap step saya snap. Laju jer dia lukis.


Kertas biasa saja. Kalu atas kad saya rasa lagi elok. Takpa. Semangat tu yang penting, ye dak?


Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta....

*bebudak ni baru tahu itu lirik lagu Warisan by arwah Dato' Sudirman yang saya dah nyanyi-nyanyi sejak zaman skulah dulu lagi..!

Selamat Menyambut Merdeka!




 ~...bila agaknya mimpi menjadi nyata duhai SERI BULAN?...~




7 comments:

  1. Terbaik caption. Saya pun mula menyanyi kat rumah dan orang sebelah tegur gembira.

    ReplyDelete
  2. pandai Chak melukis..salam kemerdekaan azie =)

    ReplyDelete
  3. Azie, awat tk bagi krtas lukisan betui punya kat dia..

    ReplyDelete
  4. Kertas lukisan dia dah habis Kak Inda..

    ReplyDelete
  5. betul kak..budak2 tak tahu pun tu sebenarnya lirik lagu sudirman..

    ReplyDelete
  6. ha'a cantik lah
    kalau saya kertas yang bergaris beginilah yang senang nak melukis
    senang nak bajet tang mana nak lebih kurang
    tulah kan kak, saya minat benor dengar allahyarham dato sudirman tu
    apapun salam kemerdekaan

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails