Thursday, December 30, 2010

TAQ: Contest Aku dan Kaca Mata...

Kena taq by AYU CITARASA RINDUAN yang ditag oleh SHAFIQ.

Mujur pun ada gak ler pic perasan aku yang berkacamata hitam. Sendiri punya, belum pinjam lagi > sengih perasannnnn....

Syarat-syaratnya:
1. Menjadi follower seikhlas hati yang mungkin — Hmmm... ramai betul followers dia! Dah lebih 1000 followers walaupun dia berhasrat dapat 500 sebelum tahun baru. Tapi sungguh di luar dugaan. Hebat kerana dia baru berblogging sejak Julai tahun ini sahaja. Sungguh progressive betul pelajar yang seorang ini. Harap-harap dalam pelajaran pun malatop juga yaaaa...!

2. Memerlukan gambar anda yang memakai kaca hitam..terpulang edit ataupun original – Gambar semasa ke Langkawi dulu.

3. Tinggalkan link anda di entri ini apabila sudah join dan letakkan gambar banner di sidebar – Selesai, tapi bila tengok komen di entri beliau, lebih dari 350 orang sudah meninggalkan komen hanya di entri itu sahaja! fuhhhh...!

4. Tag 2 orang rakan anda – EJAESCOBART dan BEN ASHAARI (Sengaja nak test samada BEN nak join ke tak....)

So, kerana terlalu ramai yang sudah sertai contest beliau, tetapi hadiah hanya utk 3 orang pemenang, aku tidak nampak harapan untuk aku menang, tapi sekadar menyokong blogger... aku menjadi peserta yang ke 388.

“Sapa lagi nak sokong blogger, jika bukan blogger.”


5 comments:

  1. salam..
    tu dia....bergaya dgn speaknya..
    ayu tak ada speak hitamlah kak azie..
    kalau tak dah posing..
    maklumlah rabun

    hah?? tag ben...
    insyallah..sure dia join tu

    ReplyDelete
  2. dulu sorang blogger dah penah buat contest ni.
    apapun saya ucapkan good luck pada akak.

    ReplyDelete
  3. toing2 tuan umah dtg tgk..all da best sis..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails