Monday, October 17, 2011

Azieazah menang GA buat pertama kali...

Assalamualaikum
Senin, petang
17-10-2011


Dah lupa ntah bila aku mengomen di entri beliau. Maklum banyak sangat blog yang aku buka setiap hari dan komen.

Memang terlupa. Padahal ada nampak Kak INA KL ni update blog. Tapi tak tertengok pula masa entri pengumuman pemenang. Result keluar hari Sabtu, aku missed entri tu.

Sampai dia komen di entri aku tengahari tadi:


Agaknya sebab tunggu aku tak email details pada dia kot. Aku dah balik kerja baru buka blog kat rumah.

Sori berlori ya Kak INA, terlupa pasal GA tu.

Terimakasih Kak INA!



~...ternyata SERI BULAN tidak cukup berani untuk tidor di sekolah sendirian, bukan hanya kerana bulan di celah nipah nanti akan kelihatan seram, tetapi juga bimbang nyamuk yang akan menjadi geram...~







12 comments:

  1. huih,semangat ulasan kak AA tu - patut la menang, cayalah!

    ReplyDelete
  2. NAJWA:
    Semangat orang yang suka makan, bila tengok orang masak, dia rasa nak terkam dulu!

    ReplyDelete
  3. wah..memang terbaiklh..ptut menang..mabruk kak azie...:-)

    ReplyDelete
  4. UMMI_KHALISH:
    Komen biasa saja... Dah rezeki.

    ReplyDelete
  5. KALAM HATI:
    Terimakasih. Percubaan yang memberikan tuah, saya rasa.

    ReplyDelete
  6. Tahniah AA..baru pertama kali menang..mesti rasa seronok.

    ReplyDelete
  7. ACIK ERNA:
    Sebelum ini pernah gak menang 2,3 kali contest lain. Cuma GA jer yang belum lagi sebelum ni.



    ZUREEN:
    Terimakasih. Rezeki.

    ReplyDelete
  8. CHIK ATT:
    Tidak.. hehehe dapat duit rasanya. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. Tahniah kakAA..
    bila menang contest ni.. kita bukan kira dpt hadiah apa.. kenikmatan kemenangan tu lebih bermakna. kalau dpt hadiah lumayan, kira bonus dah..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails