Saturday, January 14, 2012

Sekali sekala aku terfikir hendak berhenti menulis ~ FM DINAS ALDI

Assalamualaikum
Sabtuday
14-01-2012



Sekali sekala aku terfikir hendak berhenti menulis.
Keletihan mungkin antara faktor mendorong paling ketara.


Selingan:


Baru sampai dengan poslaju semalam. I like!


Terimakasih CIKGU DINAS ALDI.
IKA pernah kata nak beli keta model ni, sebab dia minat Rush!





~...keletihan berterusan kerana pulang-balik dari Tenggara ke Utara membuatkan HISYAM terasa kerinduan bukan kepalang terhadap SERI BULAN tidak lagi menjadi ubat pemulih kehidupan...~







10 comments:

  1. nanti FM penang semua ada dua jambatan............

    ReplyDelete
  2. ayu sentiasa terfikir, tapi kekuatan nasihat kawan2. terutamanya kak azie, buatkan ayu yakin.. kita perlu menulis untuk meluahkan, berkongsi dan mengeratkan hubungan y sedia ada

    ReplyDelete
  3. ZONAKU:
    Bila agaknya jambatan kedua tu nak dibuat? Dah lama sangat dok dengar kisah ni...



    AYU:
    Kak Azie kadang-kadang menjadi lemah sendiri.

    ReplyDelete
  4. Saya pun selalu terfikir nak berenti menulis jugak..bila tiba waktu gitu, saya boh gambaq saja kat blog saya tu.

    Sama2 kasih :)

    ReplyDelete
  5. DINAS ALDI:
    Bila dalam keadaan emosi tak menentu, kita selalu fikir yang bukan-bukan, kan?
    Tapi tak sampai hati plak nak buat...

    ReplyDelete
  6. kadang2 terfikir gak... tapi sayang

    ReplyDelete
  7. pernah jugak terfikir........ tpi ....

    ReplyDelete
  8. DALILA HAMID:
    Setiap kita sering berpendapat yang sama, tapi alasan jarang sama, kan?

    ReplyDelete
  9. aku lak tiap kali domain aku nak expired mula pk nak tutup ha ha

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails