Monday, July 2, 2012

Cooooootiiii....!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
02-07-2012


Alhamdulillah. Terimakasih atas semua ucapan ikhlas dan doa anda semua buat AA semalam. Dan juga hari ini.

Semalam balik dari pasar, seperti biasa kami – aku dan MyTOKLAKI — singgah sarapan sambil sembang-sembang. Masa tu, dia kata, “CHAK tak wish apa-apa? Tak lukis kad?”

Aku kata, “Dia dah sebut semalam, tapi takda kad pun.”

Tapi sapa kata takda? Balik tu, masuk je bilik, ada kad melekat kat cermin almari.



Nahhh... dia buat kad juga.

*****

Akhirnya, Spain menjadi Juara EURO2012 ya? Wahhh IKA mesti suka nih. Sebab dia memang peminat setia Spain (selain Arsenal).

Tapi kami tak tengok pun. Tak larat la nak tunggu.


*****


Akhirnya, semua projek aku dalam tangan berjaya diselesaikan juga. Lega bila takda meninggalkan kerja untuk diambilalih orang. Terutama kalu nanti BOS Pompuan sorang tu nanti yang kena buat. Memang aku elak. Nanti sebulan dia mengungkit. Tak senang hati kita nak pegi bercuti.

Apapun, bila semua kerja dah selesai, aku rasa lega dapat “mengemaskan meja” tanpa perlu menyusahkan sesiapa. Dapatlah bercuti dengan senang hati esok.

Ya, aku akan terbang bercuti bermula esok 03-07-2012. Flight esok pagi seawal 6.45am. 5,6 hari jer. Ahad dah balik semula. Tak jauh. Seberang tu jer.

Terimakasih kepada anda yang rajin menjengah ke sini. Tolong jaga laman I sepeninggalan I yaaa...

Kita jumpa lagi nanti insyaAllah, 09-07-2012 akan datang.

“Gua sayang sama lu...!”





~....HISYAM, betapa pun ada rasa kasih, betapa pun ada rasa sayang yang masih, betapa pun ada rasa dendam yang sukar disisih, cuma kamu seorang yang menjadi pahat dan penukul kepada hati jantung SERI BULAN...~


 

17 comments:

  1. Selamat bercuti Azie. Ke Bandung/Jakarta, kan? Semoga selamat di mana juga berada. :)

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday kakak! saya terlepas hari nampaknya... :)

    semoga kak azie terus ceria ok...

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir jugak walau lambat. Saya rasa agak terharu dgn kad dari anak tu.

    Jgn lipa buat travelog.

    ReplyDelete
  4. Selain Liverpool lah Mak! Along yang minat Arsenal.

    ReplyDelete
  5. terlepas meng'wish' akak.. aperpon, selamat hari lahir, kak azie. n selamat bercuti...

    ReplyDelete
  6. selamat bercuti kak azie...have a great holiday.

    ReplyDelete
  7. selaamt bercuti kak...

    comel love merah tu..
    menonjol!

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti kak!

    seronoknya jalan2 makan angin!

    ReplyDelete
  9. ke Bandung ye kak z??
    selamat bercuti kak z

    ReplyDelete
  10. Fridge magnet 1. Tangkuban Parahu he he

    ReplyDelete
  11. Fridge magnet 1. Tangkuban Parahu he he

    ReplyDelete
  12. Selamat bercuti Kak AZie...

    p/s: suka tengok kad yg ada love purple tu :)

    ReplyDelete
  13. Selamat bercuti kak azie...cuti2 jgn lupa balik Malaysia udah le...hehehee...

    ReplyDelete
  14. hamboi kemain lagi hand made card nye...i loike.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails