Sunday, April 1, 2012

Selamat Bergathering...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Ahad
01-04-2012

Dah April.

Selamat bergathering buat para blogger yang sempat hadir di majlis Sarapan Bersama Blogger di Musollah Ehsan, kediaman Dato’ LF di Bangi pagi ini.

Salam rindu buat semua.

Sori Berlori, AA tidak berkesempatan, ada jadual lain menanti. Lain kali ya.




~...HISYAM, harus berpergian jauh sedikit kali ini, lalu SERI BULAN juga terasa tidak ingin berada di Kampung Separuh Desa untuk seketika...~








10 comments:

  1. Salam AA
    Maaf sgt2. mama ingin hadir, tapi hari ni ada pengantin.

    ReplyDelete
  2. aduhhhhhhhh, tak boleh datang ni..

    ReplyDelete
  3. kak,

    tak mo komen pasai gathering pasai sampai bila pun tetap tak boleh nak join.. sedih!


    ni nak komen pasai header.. cantik la kasut tumit tinggi tu.. dan sampai bila2 jugak la tak bleh nak pakai kasut tinggi melangit cenggitu... sakit lutuit! sedih dua kali..!

    ReplyDelete
  4. salam kak AA,

    ati pun tak dpt join

    nx gathering nk beli tart akak tu
    teringat2 bila sakit ni :)

    ReplyDelete
  5. Azie pun xdpt join eh Kali ni.. Akk ni lagi laaa.. Ujung minggu jek Ada jek Hal lain..

    ReplyDelete
  6. kite senasib kak. tak dpt bergather2 jugak. heheh~

    ReplyDelete
  7. salam, semuanya selamattt!!...sembang, makan sampai tak hengat bergambar.. AA, lain kali ada lagi..insyaAllah.

    ReplyDelete
  8. bestnya kalau dapat join sekali

    ReplyDelete
  9. tadi pi blog kawan2 lain..
    syoknya depa...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails