Saturday, February 1, 2014

Masak-Masak Blogger (Rendezvous Blogger #1, 2014): promosi...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Jumaat
31-01-2014


Saya tayang poster dulu. Organized by: blogger Khairul Hakimin (penulis bog: Memanis Kehidupan)

Cerita lanjut juga boleh dibaca di entri beliau: AbuAin Studio



Untuk demo masakan, nama saya tersenarai di tempat ke-4. Ada tertulis prawn. Ya, saya dicadangkan memasak Udang Masak Lemak Cili Padi dengan Nanas.

Apron kaler apa saya nak pakai?

Ohh berdebar pulak!
Ahaks!




 ~...bulan purnama selama 30 hari sudah mula menyuram pergi...~




13 comments:

  1. ermm..armmm...wane purple la kak. sgt cocok dgn orgnya dan udangnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun cadang kan akak pakai ungu. Yay.

      Wei Sakinah. Cocok dengan udangnya? Cocok tang mana tu?

      p.s. Kak, awat status whatsapp akak "Segar. Lapar. Dengar."? Saya tak faham.

      Delete
    2. Ehhh hang ada copy no hp Kak Azie eh? Whatsapp mai, baru nak habaq pasai apa. Heheeh

      Delete
    3. Kaler pepel eh? Tak sempat la kot jak pi carik....

      Delete
  2. owh ! semoga dapat lakukan dengan baik ... apron putih . nampak bersih jer memanjang .

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Rasa dan komen. Kalu nak tolong potong bawang pun boleh. Hehehee

      Delete
  4. Buat yg terbaik azie...apron putple.. Udang lemak nenas... Sedap tu..tiba2 teringin nak mkan..

    ReplyDelete
  5. wahh terbaek la akak.. purple sama dgn blog.. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah nak cari apron kaler purple niii...

      Delete
  6. Apron pepel lah Kak Azie...beli baru eh...ahahhaaaa....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails