Sunday, February 9, 2014

Masak-Masak Blogger: pengenalan...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sabtu
08-02-2014


Sebagai pengenalan. Tempek gambar ni dulu. Nak update panjang ntah bila. Maklum saja kalu dah cuti hujung minggu mesti banyak benda nak buat..


Terimakasih Chef Adu Amran yang sporting dan mesra...!







 ~...SERI BULAN sangat kecewa bila hujan sudah berhenti dan HISYAM bagai tak sabar-sabar hendak pergi...~




34 comments:

  1. untunglah dapat jumpa chef adu! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak yang beliau kongsikan. Tips memasak dan pengalaman beliau merantau sambil memasak.

      Delete
  2. seronok sangat kan Azie... esp dapat sembang sakan dgn Chef Adu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang seronok sbb beliau tak sombong dan mesra berkongsi ilmu...

      Delete
  3. wah betuah nya akak dapat jumpa chef adu yg femes kat mastercheff ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peluang yang jarang, buat orang biasa blogger biasa macam saya...

      Delete
  4. Salam.
    sronik jumpa semua!, rugi tak sempat nak tgk Azie memasak, masa tu saya keluar1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya masak sekejap saja kebetulan menu ringkas dan bahan dah ready dari rumah. Lagipun jadual saya dah delay lewat benar...

      Delete
  5. Kak, ini sebelum atau selepas majlis nya? Awat muka memasing berkilat je?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Selepas beliau memasak. Masnig2 panas. Ruang aircond cuma di ruang makan, kat tempat masak agak panas.

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Sakinah wei!! Punya la kak azie dok tepek gambar kat header sebelum-sebelumni, kau boleh tak cam lagi? Huh alohh...

      Itu hari beria nak serang meja kak azie. Dibuatnya kau tersalah serang sebab tak cam tuannya, aku tak tahu.

      Hahaha.

      Delete
    2. Hahahaha tergolak. Bergaduh la korang dulu. Akak tak campur. Chot awat hari tu tak naik? Sampai hati tak call...

      Delete
    3. Sakinah, no itu hari macam mana? dah boleh wassap ke?

      Delete
    4. Dah berburak pulak. Weyy nak join gak gebang-gebang. Hahahaaha

      Delete
    5. Kak, nombor chot yang itu hari dah boleh wassap ke?

      Delete
    6. Dahhhh dua dua nombor Chot dah boleh whatsapp...

      Delete
    7. sy segan..bhaha..berjangkit dengan perangai segan si cikta ni laa.. cikta..nomo ade dlm blog..dah tepek nomo baru.

      Delete
    8. gambar ni clear. gmbar posing2 tu ..haaa..jauh dimata

      Delete
  8. chef Azie yg sangat comei disisi chef fofular tu..:)

    ReplyDelete
  9. As-salam kak azie..

    Alhamdulillah.. perjumpaan yg happening wp tak berkesempatan jumpa chef adu he..he.. anyway nice meeting you kak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice meeting you too. Wpun singkat tapi kita sangat happy kan?

      Delete
  10. Alhamdulilah..
    moga keceriaan akak berkekalan sampai bila2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah menjadi diri sendiri. Tak reti nak pura pura.

      Delete
  11. gambo kak azie tak huplod lagi... hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh ada yer... kasi taruk jer mana yg ada. Hehehe

      Delete
  12. best best.....azie yang riuh rendah....penglipur lara...masak lemak udang yg ..perghhhhh...pedas! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih Makcik. Tak sangka kita jumpa juga, di KL plak tu. Alahai saya.minta maaf sebab Gulai saya tersasar dan terlajak pedas.

      Delete
  13. Assalamualaikum Kak Azie

    ambik aura Chef Adu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Wuaaa Atuk yang tak kurang glamer hari tu...!

      Delete
  14. wah...bestnya dapat jumpa Chef Adu.....

    ReplyDelete
  15. Dan lagi tu bila tah dia mencelah...ahahhaaa... Rugi tak sempat nak ambil gambar berdua gitu...ahahhaa...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails