Monday, March 17, 2014

Sepetang Sabtuday...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
17-03-2014


Atas pelawaan seorang teman lama yang baru balik dari tugasan di luar negara. Sebuah negara Timur Tengah yang pernah bergolak.

Sambil meraikan hari ulangtahun kelahiran beliau yang jatuh pada hari sebelum. Sori Berlori saya boleh terlupa. Maklum lama tak jumpa.

Sabtuday di mana saya bekerja separuh hari. Sama macam dia.



Macam biasa, bila masuk PizzaHutt, saya mesti nak order air ni. Asam Boi Fizz. Dia ikut saya.




Tak jemu-jemu. Chicken Cabonara. Tengah lapar pun alasan yang sama jugak.


Garlic Bread dengan black sesame. Hmmm manis. I don’t like.


Super Supreme personal pan. Cukup sangat.


Bukti kehadiran, kunun. Dahi jendul pun dah cukup.




 ~...suatu petang yang indah permai HISYAM pernah mengulangi ikrar janji SEJIWA ber-kod-kan SB di mana SERI BULAN tidak pernah jemu mendengar tidak pernah jeran menahan...~




10 comments:

  1. walau pun pizza hut dekat sangt dengan rumah tapi saya baru makan kat pizza hut sekali.yang selebih nya PHD saja..makan kat rumah..hahahah..tambah dah ada anak kecik ni..tak kose nak menepis2 tangan kecik di meja makan..heheh

    ReplyDelete
  2. Tahulah nak tayang anak tudung tu...ahahhaaa....

    Aina pon suka chicken carbonara tu.

    ReplyDelete
  3. Kak...saya pun tak berapa suka garlic bread yang itu. Suka yang biasa tu lagi...

    ReplyDelete
  4. Apa-apapun inner tudung bersegi tu cantik.. ;)

    ReplyDelete
  5. Gaya tersendiri selfie.

    Hahaha.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails