Friday, December 10, 2010

Bawal Bukan Sebarang Bawal....

Ramai suka makan ikan bawal, kan?
Akupun suka, biasanya Masak Sweet Sour. Tapi biasanya tak pernah pun Sweet, Sourrrrr jer manjang. :)

Ikan ni semakin popular sekarang ni, dan baru sebentar tadi, rakan blogger yang tidak asing lagi, BRO MAZIDUL AKMAL SIDIK, anjurkan satu contest simple lagi unik. Bergambar dgn Ikan Bawal pilihan anda, dan emailkan kepada dia. Gambar terbaik akan dapat voucher (leh bawa famili) makan di Restoren Bawal Power. Kat mana restoren tuh?

ahaaa.. Klik SINI.

Sapa yang bakal menang tu, jangan lupa war-warkan di blog anda, so boleh kami pi skodeng dan join > berangan ler aku ni. Ehh aku makan tak ler banyak mana, setakat 5 ekor Bawal tu, kira ok lah kan? kan? BRO MAZIDUL jangan gelak aaarrrr...!




Aku cadang nak bergambar dengan sorang kawan sahabat aku yang guna nick BAWAL sejak dulu kala, sejak 2004 lagi dah kenal dia dan isterinya yang cantik jelita itu. Depa ni memang tokey Bawal Collections dan tudung memang banyak diimport dari luar negara esp. Indonesia dan Vietnam (sulam “handmade” yang halus lagi eksklusif). Sudah lama bertapak di Jalan TAR, KL. Berminat, sila KLIK SINI untuk map dan maklumat.

Hmmm rindu nak jumpa Puteri Batrisha.



6 comments:

  1. kak azie.

    join tak??

    wah.......suka ayu mendengarnya..

    ReplyDelete
  2. akak. takmo join ke? bawal tu....hihihi

    agak2 ada tak org anto entri pakai tudung bawal instead of pegang ikan bawal? kihkihkih

    ReplyDelete
  3. AYU:
    Kak Azie tak join pun dah mengaku menang dah. Menang sorak. hahahaha


    GB:
    Wehhh ko jangan buat pasal wehhh. Kang ada plak yang buat camtuh.. Wpun Kak Azie dah ura-ura nak posing maut dengan Tokey Bawal Collections!

    ReplyDelete
  4. bro mazidul buat contes..hehe

    kak azie join la..mana tau rezeki..

    ReplyDelete
  5. SARAH:
    Kak Azie kalu pegi pasar, bukan nak bergambar dgn bawal nanti, tapi lebih nak posing maut dgn tokey ikan bawal plakkk... hahahaha!

    ReplyDelete
  6. Salam,
    Waaaaa dah lama tak makan ikan bawal ni...kalau menang ok jugakkan, leh makan sampai kembung hu hu hu replika ikan boleh tak?

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails