Wednesday, April 24, 2013

WW: “Saya rindu kamu. Kamu?”

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
24-04-2013


Wordless Wednesday saya:




*Arca di Pulau Nami (dak abih-abih si Azie nihhh...!)





 ~...resah gelisah menanti surat di bawah tempurung di ujung ampaian ketara mampu membuat HISYAM terlupa mandi terlupa wuduk sehingga Pak Utih membebel-repek macam orang tercekik kerepek, lalu SERI BULAN segera membantu agar riak si lelaki yang zahirnya sekeras alu kini lembut bagai daun semalu....~




22 comments:

  1. fuyooo...seksinya..seksa mata memandang hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tak tahu apa motif arca sebegini di pulau yang indah ini... Jenoh dok fikir.

      Delete
  2. Yang kakcik nampak, 'tek'nya itu boleh di'baling' ke belakang! (teringat zaman kanak2 kakcik dulu, ada cerita tentang 'Bidan Tok Lanjut')...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai juga yang berandaian cenggitu KakCik. Saya dok fikir, benda camtu ada jugak ker kat Korea nih?

      Delete
  3. Kelucahan melampau lah kak azie...kihkihkihhh....

    ReplyDelete
  4. Satu menetek dibelakang satu menetek di depan. Gila besarnya huhu...

    ReplyDelete
  5. hahaha.. setuju dengan JunAina.. ;)

    ReplyDelete
  6. Depan belakang tuuuuu. Saya x pernah tau boleh 'tek' depan belakang...hahahahahah. Agaknya, sebab melayan imaginasi jer nie kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... komen yang buat saya tergolak!

      Delete
  7. Haah.. x abis2.. tau la dah p korea............. nak p jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk huhuuhu

    memula tgk x tau apa dia.. baca komen baru paham.... tapi, pesal y depan tu dok pegang bebed?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal. Hahahaha dok gelak sakan nih

      Delete
  8. apa la motip arca ni ahaha paling tak tahan menggelebeh n boleh selak!

    ReplyDelete
  9. Azie. kut2 nie jin toyol anak beranak pakat2 sedut duet masuk Korea..heee. yang xtahan tu..tetek boleh libas naik atas bahu..hahaha

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails