Saturday, June 30, 2012

Entri penghargaan: “terimakasih pelanggan”!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
Sabtuday
30-06-2012


Sedar tak sedar, dah 3 tahun aku jadi penjual/ejen/dealer or what-ever-name-is, menjual Tart Nenas Tersohor tu. Walaupun hanya jual secara online, thru blog dan email, tapi pelanggan setia sentiasa ada. Konsisten sepanjang tahun.




Yang makan sendiri, yang buat hantaran bertunang, hantaran nikah, pos sebagai hadiah kepada kawan, dan macam-macam sebab. Yang paling banyak, order pasal nak rasa la. Aku jer yang dah macam jemu, bukan pasal makan banyak, tapi sebab dok tengok Tart Nenas ni sepanjang masa. Terus jadi kenyang.

 Memang aku ngaku, aku tak buat. Memang bukan aku buat. Aku jadi tukang jual jer. Alhamdulillah. Teringat, masa Raya mula jual dulu, hasil jualan boleh buat spek baru! Terimakasih kepada sekian ramai pelanggan. Yang jauh, yang dekat.



Terimakasih. Minggu lepas blogger KAK MAH datang collect sendiri. Kemudian Hazira di Kuching dah pun selamat terima, wpun memang retak sedikit Tartnya. Tak dapat elak. Memang aku dah maklumkan awal-awal, kalu delivery poslaju ni, bila-bila pasti akan ada retak-pecah-sopeknya.


 *size: 21mm x 10mm

Ini Kek Coklat yang aku dapat sebagai sample, dari seorang pembaca. Minta aku jadi ejen jual juga. Wahhh sedap dan murah! Dah boleh order bila-bila, tapi yang ini aku tak nak buat delivery poslaju, sebab gerenti rosak penyek. Kena hantar sendiri or collect sendiri.





~...mencari rindu yang semakin tiada tetapi rasa dendam yang semakin membara antara SERI BULANHISYAM, hmmm apakah?...~



 

7 comments:

  1. Berapa harga kek coklat tu Azie? :)

    ReplyDelete
  2. nanti boleh tambah produk lain pulak...hehe

    ReplyDelete
  3. wah akak jadi ejen makanan.. biskut tart hari tu saya makan sikit2. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Slam AA

    NAMPAK SEDAP. bG TAU LAH HARGANYA...

    ReplyDelete
  5. Slam AA

    NAMPAK SEDAP. bG TAU LAH HARGANYA...

    ReplyDelete
  6. nak try tart tu.... nak contact camner???

    ReplyDelete
  7. akak saya nak jugak tart nenas ni. boleh tak pos kat saya ?

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails