Friday, June 22, 2012

“Sayang... jom tidor!”

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
JumAAt
22-06-2012


*hidung tersumbat

Aku memang kena lebih rajin makan supplement VitC sekarang ni kot. Sejak semalam, dah kena selsema balik.

Rasa baru saja baik dari selsema minggu lepas. Adehhh, letih makan ubat lalok tuh. Benci...

2,3 hari ni pun, keje punya la banyak. Aku kena handle banyak benda juga, sejak MyManager bercuti lepas kena ragut. Wpun dia datang juga ofis beberapa jam, dgn tangan tergantung dan memantau beberapa projek, tapi secara praktikalnya, aku soranglah yang kena kawal dari mula sampai akhir.

Lagipun, aku kena clear semua projek dalam tangan sebelum Julai.

Okeh, nak tido awal.

Esok ada Karnival IT kat skulah CHAK yang aku nak pegi yang mungkin aku akan tido jer jika orang Kementerian berucap panjang nanti.

Sebelah petang ada temu janji dengan sorang blogger yang tempah Tart Nenas. Thanks AKAK!

 

Terimakasih BEB!





~...HISYAM, kamukah yang sudah letih melayan karenah SERI BULAN atau kamukah yang sudah terlebih tenaga menjadi bahu yang sering dipinjam, atau telinga kamu sudah mula rebeh dengan cerita remeh yang dilecehkan, lalu SERI BULAN ingin sekali melihat wajah cemberut menjadi sengih lebar macam orang kenyang perut...~






 

6 comments:

  1. Azie selamat tido...rajin2 makan ubat supaya cepat sembuh.

    ReplyDelete
  2. Azie...
    rehat ya..
    jika rasanya tak larat esok, bagitau.. kita pikirkan yg mudah nanti... akak kesana ke...

    ReplyDelete
  3. ZINO:
    Sibuk buat buat, kata orang. hehehe



    FARID:
    Pekabar. Lama tak sembang kat blog.
    Thanks.

    ReplyDelete
  4. AKAK:
    Dont worry, plan berjalan seperti biasa. On jer..



    AIN NORAINI:
    Thanks dear.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails