Wednesday, June 6, 2012

Tengah kemaruk...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
06-06-2012


Sekarang ni aku tengah kemaruk baca novel.

Sebelum ni pun kemaruk juga, tapi sejak 2012 ni, kemaruk tu bertambah berganda-ganda. Tiap minggu ada saja novel yang hendak dibahan.

Sudah ada lebih 10 novel yang hendak aku ceritakan (ulas?), tapi nanti aku draf dulu eh.




 

Cucoq Jagung. Hari minggu tadi buat. Boleh tahan, tapi tetap takbleh lawan rasa Coq Jagung TANGLING...!




~...HISYAM, bila lagi agaknya hendak tunaikan janji membawa SERI BULAN ke tanah pamah yang konon diceritakan orang tempat indah lagi mewah dengan kenangan itu...~

12 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Terkonang2 kan cucoQ jagung...

    ReplyDelete
  2. teringat anak2 saya...diorg suka sgt cucur jagung...

    ReplyDelete
  3. bawak la saya try cucoq tangling tu kak!!!

    ReplyDelete
  4. Kakcik dah lama tak beli novel baru... :(

    ReplyDelete
  5. dah lama rasanya tak beli novel baru.. pinjam je tapi tak feel sebab bukan hak kita kan.. ;)

    ReplyDelete
  6. menu petang yang best..pekena dgn teh o @ kopi o panas....memang ada ummph..

    ReplyDelete
  7. jagung tangling? citer sket pls..

    ReplyDelete
  8. saya pun tengah ada buku dalam giliran untuk dibaca...beli tapi tak terbaca...macamana tuuu adoiiiii

    ReplyDelete
  9. tak bleh nak kemaruk lagi.... :((

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails