Wednesday, April 13, 2011

Entri Ngantuk: Bila Masa Suntuk...

Salam.
13-04-2011.
Petang, ngantukkkkkk.


Semua tu gara-gara ini.

Tadi ada lunch appointment dengan orang penting, tapi bukan orang besar. Yang besar adalah aku.

Appointment yang sepatutnya hari sebelum, tertunda. Ternyata, lebih proper perancangan kali ini.

Mencuri masa lunch yang cuma sejam, kawasan terdekat paling sesuai, asal sahaja dapat Ayam Kampung. (again?)


Restoren Ayam Kampung A. Hassan, Velodrom Cheras.
(sama jer macam yang di Awan Besar)



Makan cuma berdua, ini pun dah seribu syukur.

Tak perlu nak makan sampai berkodi macam orang tak pernah jumpa makan. Bil pun tak ler sampai RM13K. Tak sampai pun 30 hengget!

Yang pasti, orang penting yang aku jumpa selalu memberikan aku beberapa pendapat penting, peluang dan ruang untuk membuat keputusan lebih baik dari apa yang aku fikirkan.

Thanks Buddy!



~...setiap kali HISYAM teringin menu kampung terutama Ayam Kampung dan Telur Ayam Kampung, dia hanya mahu gadis kampung sahaja yang menyuap, lalu SERI BULAN tidak pernah dapat peluang...~







8 comments:

  1. woww...bestnya
    makanan ayam kampung tu..
    kat mana tu kak azie

    ati ni nasib tak suka ikan sungai
    belah2 sana nun..mmg mahai2 depa charge!

    ReplyDelete
  2. dah lama tak gi situ...ayam kampungnya nampak menarik & tertarik tapi apakan daya...tanganku tak sampai, hidung pun tak berapa nak bau cuma jelez tengok ayam lam piring!

    ReplyDelete
  3. saya xle mkn ayam kampung la kak azie..nape tah..

    mungkin masa kecik dulu..mak saya ada gak bela ayam kampung..pastu saya tgk seme mende ayam mkn..ehhe..

    tapi ayam kampung ni mahal rega dia..skrg mak saya jual pom..bole tahan gak..

    ReplyDelete
  4. restoran nasi hassan nie memang top & sedap. kami panggil dengan nama nasi sumatera.

    ReplyDelete
  5. kat awan besar ada ye kak? ok, roger!

    ReplyDelete
  6. ATI:
    Itu kat Cheras, Velodrom (selepas bulatan Bandar Tun Razak).


    JUN AINA:
    alahai... plan tu memang privacy. Tak ajak orang lain dah. hehehehe


    MEK SARAH:
    Ayam kampung di kampung tu memang makan macam2. Yang berniaga restoren tu ayam terpilih.

    ReplyDelete
  7. EELOBOR:
    Betul tu. Popular betul. Cuma Kak Azie rasa yg di sini tak sama mcm di Awan Besar. R&R Awan Besar lebih sedap!



    GADISBUNGA:
    Yes!. R&R Awan Besar ada, besar restoren tu. Semua warna kuning.

    ReplyDelete
  8. sama mmg tak makan ayam pun akak, tapi anak2 saya rasanya tak penah merasa ayam kampung...hehehehe, dulu masa arwah fil saya masih ada, mmg byk ayam kat umah, tp sekrg sumernye dah sepiii

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails