Thursday, April 7, 2011

Semua Nak Cerita Sini: Rojak, Belacan, BBQ, Tempe...

Salam
Thurs, 04-2011.


Masih ingat pasal entri 2,3 hari lepas (Title — Kerjaya: bukan selamanya kita hebat), tentang sorang rakan sekerja aku yang lewakan job aku?

Kejadian itu berlaku Isnin, dan aku menanti sehingga Rabu, just untuk 2 lines corrections! Memang aku gelisah tak ketahwuan sebab client calls 2 kali.

Tengahari dia keluar lunch dan ada urusan personal sehingga jam 3 petang. Aku tunggu tak balik-balik. Risau dah. Akhirnya terpaksa juga aku minta tolong orang lain (another designer) tolong. Aku tak berani sentuh, sebab pagi tu aku minta nak buat sendiri, dia tak kasi.

Bayangkan, 2 lines corrections aku terpaksa tunggu sampai 3 hari! Kalu aku boleh buat sendiri, tak sampai pun 5 minit, tapi kalu dah disebut “kerja dia” jangan berani-berani nak sentuh. Adoi laa...

Takpa lah, akhirnya selesai juga. Tapi buat aku lebih berhati-hati next time.

***

Perkembangan diri: Dah 4,5 hari kena selsema. Sendat hidung. Tak selesa. Sekali sekala tak leh bernafas dibuatnya.

Berharap dapat pulih seberapa segera, sebab hujung minggu ada tugasan luar KL.


SELINGAN:

HAFIZ (Naib Juara AnakWayang), pada hari ulangtahun tempohari. Selamat Ulangtahun Kelahiran, moga terus cemerlang.

Sesi tayang-tayang:

Sedap ek?


Memang sengaja nak bagi korang terliorrrrr...!


TERIMAKASIH ACU SAYANG, atas cenderahati dari jauh semasa mengerjakan umrah tempohari.

I like sebab kaler PURPLE!



~...jika diberi pilihan, SERI BULAN lebih rela untuk tidak memilih apa-apa kerana apa juga pilihan yang diambil oleh HISYAM adalah mengambil kira kepentingan mereka bersama, dan tiada sebarang alasan untuk mempertikaikannya....~






11 comments:

  1. Ayam tidak membuatkan kakcik terliur... tapiiiii... kalu deghoyan, memang tak boleh tahan!

    Acu memang pandai - untuk kakcik biru, untuk Azie ungu. :)

    ReplyDelete
  2. cek terlioq tengok kepak ayam tuuuu!

    ReplyDelete
  3. wah..ada sesi baru lah! tayang-tayang!! huhu...terlioq okey! memang terlioq...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..
    Moga cepat sembuh. Kalau rajin sila le amik award kat my homework. Tanda penghargaan kerana AA adalah insan yang ke 10 sudi jadi teman saya.

    ReplyDelete
  5. KAKCIK:
    Sama ler kita. Pantang nampak deghoyan, memang rasa macam nak meroyan!


    DINAS:
    Kepak Ayam Panggang Madu!

    ReplyDelete
  6. SITI MURNI:
    Nasib la, kan? hehehe


    KAK SAM:
    Salam. Terimakasih.
    InsyaAllah, akan saya jengah nanti.
    Insan ke 10? wahhhh suka.

    ReplyDelete
  7. huhuhuhu...
    kepak ayam nak sepasang kak....?dua pasang pun boleh...hehehheh

    ReplyDelete
  8. sekarang ni .... kalau kena selsema ngan batuk... lmbat betul nak baik kan.... Ataupun kita dah tua..... antibodi dah tak kuat

    ReplyDelete
  9. 5 minit punya kerja sampai 3 hari baru siap?

    kalau dia dapat anugerah pekerja cemerlang sila santau dia.

    he~~

    ReplyDelete
  10. memang cari warna purple sebab tau kak z minat purple :)

    ReplyDelete
  11. AZIAN:
    Nak terbang ke mana banyak-banyak kepak?


    CHIK ATT:
    Mungkin juga tuuu. Setuju.


    BUJAL:
    Nanti rencah santaunya, ko tolong bancuh ek?


    ACU:
    Ohhh dear. Terharu.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails