Monday, April 11, 2011

ICE bukan sebarang ICE, Jangan-Jangan Dah Cair...

Salam.
11-04-2011.


Beberapa bulan dulu, dia selalu menjadi pembaca dan pengomen tetap blog ini. Ada saja yang dikomen, yang mana majoriti komen beliau sangat lah buat aku rasa kelakar, sometimes rasa macam aku jatuh kerusi tergolek guling-guling.

Layan jer...! Walaupun tak pernah pun jumpa tapi mesra macam dah kenal bertahun. Memang ada ramai pengomen yang begitu.

Sama juga dengan beberapa orang teman maya yang lain ESPECIALLY yang muda dari aku. Yang selalu panggil aku Kak Azie or sorang dua yang panggey aku Makcik.





Macam orang bersembang-sembang plak dalam ruangan komen.

Tapi dia ni selalu panggey aku MAK. Yeeerrrrr... aku tau, sebab dia dapat tahu aku ada sorang anak dara sunti yang aku buh nama DAK AMOI. Jadi selalulah dia nyakat aku konon mintak kenen dengan Dak AMOI.



Tak menyakat tak sah.








Sekali baca memang komen-komen dia macam iya iya nak ngorat anak aku tu, tapi hakikat sebenar dia sendiri ada anak 3 orang (ker 4? lupa dah aku)

Tapi dah lama dia tak muncul lagi di blog aku. Dah lama dia tak mengomen macam dolu-dolu. Sibuk ler tu, sejak dah tukar tempat kerja. (betul ker?)


Masa jumpa kali pertama di Gathering Blogger.


Ini isteri dan anak dia.

Kak Azie rindu sama kamu ICE. Sibuk benarkah menjaga keamanan ICE Kingdom? Bila mau melompat lagi di sini?

Mujur sekali sekala dia muncul di wall FB.

Coklat Choki-Choki masih ada dalam simpanan?



~...menjadi orang yang paling mudah menerima gurau-sakat-kritik, SERI BULAN harus berterimakasih kepada si penjahat mulut penjana kental jiwa yang tidak berhenti menjadi peneman yang memahami sehingga keselesaan tidak perlu dituntut...~







15 comments:

  1. ala, takyah tengok cincin... tengok orangnya je pun dah tau umur dalam awal 30-an... kan, kan? ;)

    ReplyDelete
  2. nanti ada gath saya nak ikut boleh?

    ReplyDelete
  3. Bila yg mengusik-ngusik begini tetiba menghilang pasti akan ada rasa tertanya....

    ReplyDelete
  4. hahahaha... gelak munna baca sesi membalas komen antara kak AA dgn Ice

    ReplyDelete
  5. wahh..aktif la akak join gathering ya...

    teringin nak ber gather gather satu hari nanti

    ReplyDelete
  6. bila ada kat depan mata rasa biasa2 tapi bila dah berjauhan dan jarang menjengah...rindu-rinduan laks...hehehee...

    ReplyDelete
  7. kat saya rindu tak kak azie? ngeeeee~

    ReplyDelete
  8. KUCING OREN
    30-an? Salahhhhhhh... hahahaha
    Kena pakai cincin lagi beso ler nampaknya ek?



    BUJAL X:
    Kena bawa ayam goreng banyak-banyak!


    KAKZAKIE:
    Betul tu Kak. Rindu bukan kerana ada perasaan, tapi kerana kemesraan sesama kenalan.

    ReplyDelete
  9. MUNNA:
    Hehehe..
    ada banyak lagi Kak komen merepek dia. Saya jer tak larat nak copy semua.



    DADDY ZIYYAD:
    Sebenornya ada banyak gak ler gathering kot. Sesama blogger. Kak Azie pun baru 2,3 kali jer. Tahun ni tak dengar pun ada plan gathering. Sibuk lagi.

    ReplyDelete
  10. JUNAINA:
    Betul lahhh. Bila lama tak jumpa, amboiii rindu bukan kepalang. Hahahaha. Kalu seluloi, cemuih plak.



    CGG:
    Jauh di mata tu selalu... di hati terasa dekat bangat!



    GADISBUNGA:
    All the time! Every day dear!

    ReplyDelete
  11. hehe.. best ade kawan boleh menyakat cam nie.. haish.. cam dah rapat lama dah nampak gaya nya. hehe

    ReplyDelete
  12. CIK SU:
    Yaa mesra macam rapat tapi jumpa cuma 2 kali jer.
    Sms-ing pun tak pernah.

    ReplyDelete
  13. Caaaakkkkkk... ada orang pangey dakni ke? muahahahaaa mak rindu kat dakni ke? dakni pun rindu kat mak... hahahaa... sori lama tak muncul pasal dakni jauh dimata tapi dekat dihati dak amoi... ooops terlebih sudah... chiiiiiiillll ler mak... i miss u like kelezi kelaun..!!

    ReplyDelete
  14. ICE:
    Kalu ada masa free, jengah lah lagi.
    Lately MAK pun bz gak..

    Miss U too...!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails