Tuesday, January 29, 2013

Annoying Khairul Fahmi – Andrew Garcia, apa kaitan?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Thalatha
29-01-2013


Dengar dua orang anak dara saya bersembang:

“Kak Long, Khairul Fahmi tu macam Andrew Garcia, kan?”

Dak AMOI: “Tapi Khairul Fahmi tu annoying ok?”



IKA: “Andrew Garcia pun annoyingggg...!”

Hahahahaha! depa bantai gelak.

Saya masih tidak dapat mengaitkan kaitan antara dua orang selebriti ini.

*Mampuih peminat Apek marah saya!





 ~...Mak Utih pulang bergegas gopoh sehingga tak sempurna mencuci kaki di tangga sambil melempar batok di tepi tempayan kerana tidak sabar memecah khabar berita anak dara Pak Imam bakal ditunangkan dengan anak ustaz kampung seberang...~




34 comments:

  1. dua org tu idola depa tu agaknya , sy cuma kenal yg Melayu muka cina tu je..haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa tak minat bolasepak tempatan. Depa dok tengok bola sepak luar, esp Chelsea & Arsenal.

      Delete
  2. Hehehehe.. bonda pasang telinga yer ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rumah kami sekangkang kera, boleh dengar semua. Hehehe

      Delete
  3. annoying betul tgk dia nyanyi lagu industan.. walaupun promo je.
    si adam mesti gelak2 mak dia meloya bla promo tu kuar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa yang nyanyi lagu Hindustan?
      Apek kah? Saya tak pernah tengok. Kalu nampak pun, kompom la kami tukar channel. Hahahaha!

      Delete
  4. anak2 zaman skrg...pengetahuan mereka melangkaui pemikiran kita...mereka terkedepan dlm segala hal terutama artis,selebriti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Banyak medium yang depa boleh dapat maklumat. Kekadang dari Twitter jer, macam-macam info depa tahu. Budak sekarang...

      Delete
  5. ahhaha same lah saya ..
    saya tahu apex pemain bola je
    andrew tuu sape !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andrew Gracia tu peserta American Idol. Musim berapa tak tau la. Biasanya, peserta AI di sana, ramai yang popular walaupun tak jadi juara.

      Delete
  6. ha'ah la...apa pulak kaitanya ek? naper plak annoying? hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun dok fikir. Mungkin ada kisah kontroversi kot. Mana ler kita ni terkejar nak tahu kisah artis, kan Kak?

      Delete
  7. SAMA?TANG MANA YANG SAMA?
    MUNGKIN JANTINA SAMA KOT.HEHE

    ReplyDelete
  8. ntah la, sy pon tak tau apa2, lg dasyat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ler mak budak ni pun. Tak nampak apa kaitannya pun.

      Delete
  9. Sapa Andrew Garcia tu ... hehehehe. Sangat tidak pandainyer saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Azie kena Google tau, untuk cari sapa Andrew Garcia tu. Hahahaha!

      Delete
  10. hahahaha!!!

    soalan saya...


    kenapa diorang annoying?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah la. Tapi tengok dari muka pun rasanya memang betul la depa ni annoying. Hahahaha!

      *jangan tetiba ada plak yang tanya, annoying tu apa. hahahah!

      Delete
  11. assalam kak azie..dil baca entry ni sambil kerut2 dahi..huhuhu...tang mana yg macam?dhlah x kenal andrew tu sape?apek pun tau gitu2....hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andrew tu peserta American Idol. Kak Azie sendiri tak pernah tengok dia dalam program tu. Langsung tak pernah...

      Meh sama sama kerut dahi. :)

      Delete
  12. Agaknya, yang mengaitkan mereka berdua ialah persamaan ciri-ciri tertentu. Contohnya, kedua-duanya "annoying" (macam kata anak-anak azieazah). Mereka juga sejantina, dan sama-sama menjadi penghibur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Bang Temuk.
      Kalu dah tak minat, memang ada saja yang hendak dikritik. Lain la kalu peminat.

      Delete
  13. Replies
    1. Sama ler kita. Andrew tu pernah la dengar sekali sekala nama, tapi kena juga Google baru tahu siapa dia. hehehe

      Delete
  14. Andrew Garcia tu sape kak..tak kenal la saya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah seorang peserta American Idol. Ntah musim berapa ntah. Tak follow.

      Delete
  15. As salam kak Azie,

    Terima kasih sebab sudi jenguk Marya w/pun saya dah jarang bertandang ke sini... Terima kasih juga atas doa :)

    Saya baca ulang2 kali entry ni & tenung gambar mamat dua org tu berkali-kali... muka tak sama, apantah lagi kulitnye... obviously different... bab annoying tu lagilah saya tak faham... Apex tu tau jgklah ceritanya yg mamat sorang tu sumpah saya tak kenal! hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tak mengapa. Sebab Andrew tu orang Amerika. Tak banyak kita tahu pun pasal mamat tu.

      Take care ya...

      Delete
  16. Saya rasa Apex pun dah makin annoying juga. He better of focusing his soccer career.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju! Takpa la, dia dah kahwin pun. Dah kurang annoying dah kot. Kalu tidak tu, asyik orang bercakap pasal dia yang kaki clubbing tuh.

      Delete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails