Monday, January 14, 2013

Tahun baru, kalendar baru: terimakasih AYU...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senayan
14-01-2013

Tahun baru 2013.

Biasanya saya dapat stand calendar dari beberapa clients. Tapi sebab saya nak ‘cuti panjang’ saya malas nak amik. Malahan ada calendar yang saya design untuk beberapa client pun saya tak print. Macam jemu.

Tapi calendar sebegini juga yang best. Besar dan jelas. Ringan mudah koyak bulan demi bulan.

Didatangkan khas dari Kulai Johor, Restoren Citarasa Rinduan, teman blogger AYU. Terimakasih!




Jika dulu masa kecik di kampung, kami memang suka kalendar seakan camni. Kami panggil kalendar kuda. Sebab apa? Sebab ada jadual lumba kuda di situ. Hehehehe...!


~...meniti hari menjadi sesuatu yang samar sebagai pasti tidaklah sesusah hati yang merasa dan mata yang melihat si laku gediks anak dara Pak Imam setiap kali harus melintas laman mereka dan HISYAM terpaksa berbuat muka selamba sedang SERI BULAN rasa hendak cekup kepalanya dengan timba...~








16 comments:

  1. Kalendar kuda ni senang nak tengok. :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Azie

    saya cuma dapat kalender kuda ni sahaja untuk kat pejabat

    ReplyDelete
  3. mmg senang guna kalendar gitu.. huhu..

    thn nih dpt satu jew.. itu pun yg stand punya.. hubby kasi..

    ReplyDelete
  4. Besar jasa calendar ni.
    Omak & Ayah biasa panggil "kalendar kudo".
    Kat kg senang la dapat, beli je brg kat kedai Ah Thai atau Ah Pok.. sure dapat kalendar ni.

    ReplyDelete
  5. saya dapat email kelender kuda je hehe

    ReplyDelete
  6. alhamdullilah.smpai jua ketgn kak AA.
    thanks laling ayu Akuzle..

    ayu ponggg tiak kalendar kuda.
    heheeheh

    ReplyDelete
  7. Risau masuk bab saham menghina Kaabah, ikut sukahati tempek,,mallu brtya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu jauh lebih baik dari guna gambar model pompuan terdedah macam iklan jual seluar dalam...!

      Delete
  8. Setakat ni amy dapat kalendar kuda je, kalendar bank pun amy x berapa suka sangat..payah nak lihat

    ReplyDelete
  9. saya lak masa beli biskut oat dapat kalender free..hehe kalendar tu lah yang saya pakai...

    ReplyDelete
  10. kalendar mcm neh yg boleh dipercayai. sama2, Ayu CR. Amanah org kita kena amek berat n sampaikan..ihihihih

    ReplyDelete
  11. eh ni kampung aku nih....aku sekolah sini....ish ish baru tau blogger ni sekampung, leh la pi restoran nih

    ReplyDelete
  12. Kalendar kuda tu semua ada kak Azie, senang nak tengok. Bulan2 Islam ada, cuti sekolah ada boleh kata serba ada. Lagi satu besaq terang mata nak tengok.

    ReplyDelete
  13. nak like komen kakzie pada jawapan sorang komentar itteww..

    kalendar ni kalendar feveret aruah mak saya.. :)

    ReplyDelete
  14. ailef kalender kua
    senang nk tgk cuti

    dulukan.. ms kakngah keje kt legal firm, asalkan merah kami org cuti. tak kira negeri kami org tu gazet ke tak. yg bos lak.. main percaya je bila staff ckp sok g public holiday hahaha!!!

    ReplyDelete
  15. munna pun suka kalendar mcm ni... jelas nak tgk tarikh dari jauh .....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails