Monday, January 7, 2013

Jom sambung angkut air sesi petang...!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
07-01-2013


Mentang-mentang saya masih belum kerja, semua citer kat tv saya nak layan. Lepas bebudak pegi sekolah, saya takda sapa nak layan. So sementara tunggu semua orang balik, saya ada banyak masa untuk layan macam-macam siri.

Asia Next Top Model yang diadakan dan dirakam di Sentosa, Singapura. Terbaru, peserta dari Malaysia, Melissa akhirnya tersingkir walaupun disebut sebagai pelajar terbaik sebab attitudenya yang sopan, ceria dan tenang. Sehingga kini, belum tahu siapa yang ke final dan juara. Masih berlangsung, dan masih ada 6 orang bertanding.

Tayang-tayang:

FM dari Singapore, kawan saya pergi ke sana 2 minggu lalu.


FM Australia. Dari kawan Dak Amoi.


FM dan keychain Vietnam, dari teman blogger Junaina yang bercuti ke sana beberapa bulan dulu.


Jom sambung angkut air sesi petang!



~...jangan tanya apa-apa...~








12 comments:

  1. janji...saya tak mo tanya. jom angkat AIR sama2

    ReplyDelete
  2. Petang ini kat rumah kak Zai takde air,nasib baik air tangki penuh dan rakyak pun cuma 3 orang.

    Cantik FM...

    ReplyDelete
  3. Saya pun tak kerja jugak. Nasib baik saya tak tengok tv sangat waktu siang. Lebih banyak berfb ..... ngeeee

    ReplyDelete
  4. akak pun takmo tanya....
    tumpang simpati...............

    ReplyDelete
  5. Hmmmmmmmmmmmmm
    Maaf tumpang tanya puan....
    Hmmmmmmmmmmmmmmmm
    Air takda?

    ReplyDelete
  6. Salam..area rumah Sy dh tk Ada air.huhuhu.
    kat Opis tk Tau lg, Tgk esok Cmner. harap2 PAIP Jgn lama2 Sgt shutdown yer.

    ReplyDelete
  7. nak tanya jugak...kenapa masih kena angkat air pada tahun baru ni kak???hehehehehe

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails