Tuesday, October 26, 2010

Salam,

Lama tidak menulis di sini kerana sibuk menulis di sanaaaaaa...!


~HISYAM, Seri Bulan pun rindu awak..! Ahaks!





16 comments:

  1. setelah sekian lama menanti..akhirnya muncul kembali ;) sebuk menulis di mana tuh? hee

    ReplyDelete
  2. Salam Azie
    Kita pun tertanya2, kemanakah gerangan menghilangkan diri. Kita hantar nota kat FB namun tak berjawab :-(

    Diharap semuanya baik2 aje.

    ReplyDelete
  3. Azie sedang mengarang novel, ya?

    Teruskan... :)

    ReplyDelete
  4. Salam Kak Azie!


    haaaa.... dah ada pun..



    menulis novel ke kak ?

    ReplyDelete
  5. salam azie..hehe..empat lima kali singgah tapi tak ada tuan..rupa2nya sibuk dirumah sana..janganlah begitu..rumah sini pun kena update juga sebab makcik tak tahu nak kerumah sana...jenguk disini je lah..hehe..

    ReplyDelete
  6. Salam Kak ... akhirnya muncul jugak. Tak per Kak, walau hanya 18 patah perkataan jer, dah bisa buat hilang rindu pada akak ... hehehehe. Tanda nyer akak sihat kan :)

    Menulis kat mana tu, nanti kalau siap kasik tahu yer ;)

    ReplyDelete
  7. Salam,
    Ingatkan ada 2 rumah je...banyak lagi ke? Ohhhhhh

    Asal sihat dan ceria...tu dah ok

    ReplyDelete
  8. salam kak azie,
    banyak umah tanda ceria.. :)

    ReplyDelete
  9. lorr, dah lama menanti entri dari kak azie. pendek jer entri kali nie cuma menyatakan diri di sana masih sihat.

    ReplyDelete
  10. dah kembali semula...
    nak jugak tahu menulis ape tu..

    ReplyDelete
  11. rindunyaaaaaaa....punya lama...ingat hilang pi mana...

    ReplyDelete
  12. walau pun pendek ayat-ayatmu

    namun, ianya lebih menyenangkan ayu untuk mengetahui apa khabarmu disana



    ayu rindu,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails