Thursday, October 7, 2010

Terimakasih lagi dan lagi...

Terimakasih atas ingatan,
dari teman blogger yang baru pulang bercuti.

Yang penting, ingatan itu ada.

I like...!


*Berita terkini, CINDY LAUPER bakal pulang ke kampung halamannya yang dicintai, ke negara yang dirinduinya, ke tanah air yang sangat disayanginya. Ahaks!

Ntah berapa kilokah bagasinya, bila semua boot, segala belt berkilaunya, botol-botol minyak wanginya, kasut dan handbagnya mau diangkut pulang.

Selamat pulang...!

Dan aku harap, kalu mau ke mari lagi.... uh, tak yah lah mai lagi. Hehehehehe!


~...erti sebuah rindu bukan seperti Buah Laici atau Buah Anggur yang nampak bergugus, bukan juga seperti Buah Durian sakit kena duri, tidak juga seperti Buah Rambutan yang selalu dihurung semut, tapi lebih dari kesakitan mengopek Buah Kelapa tua...!~



18 comments:

  1. Tadi dah jumpa seseorang yang dapat buah tangan ini... rupanya Azie pun daoat juga! :)

    ReplyDelete
  2. bila baik hati ngn orang, dia akan sentiasa teringat dan tidak lupakan kita. hadiah sebagai tanda ingatan

    ReplyDelete
  3. Belum pernah sampai Pulau Tioman lagik..huhuhu..(teringin nak pergi..jommmm Kak Azie..naik bot ramai2)

    ReplyDelete
  4. Salam,
    Selamat pulang untuk cindy luperrr ya...hu hu hu

    ReplyDelete
  5. salam azie..bestkan dapat buah tangan dari orang jauh..ingatan tu penting..pandai you berfalsafah..erti rindu seperti sakit kopek kelapa tua..hehehe..

    ReplyDelete
  6. Salam ziarah dan salam perkenalan...

    akak dah follow ...sudi-sudilah follow akak juga ya..

    mmg seronok bila dpt buah tangan dari sahabat atau sesiapa sahaja ... itu tandanya mereka mengingati kita ...

    ReplyDelete
  7. KAKCIK > sama-sama merasa. Macam juga yang mendapat Beras Wangi hari tu. Masak nasi biasa sedap, buat Nasi Lemak wangi...:)



    EELOBOR > InsyaAllah. Begitulah.

    ReplyDelete
  8. SYA > Secantik orang yang memberi jua...



    ZUREEN > Sama ler kita, tak pernah lagi sampai Pulau Tioman. Jommmmmmm jangan sampai bot terendam sebab berat, sudah lerrr...

    ReplyDelete
  9. ANYSS > Salam. CINDY sedang berduka ketika ini. hahahaha.



    MAKCIK MERIAM > Salam. Ya, bila menjadi ingatan pada orang, memang best.
    Kopek Buah Kelapa tua memang seksa skit, kan?

    ReplyDelete
  10. NURAZZAH8 > Thanks.


    GADISBUNGA > Ai like... hehehehe

    ReplyDelete
  11. tiomannnnnnn.........hehehehe

    ReplyDelete
  12. Salam Kak Azie,

    kesianlah boss si cindy tu..

    jangan rindu-rinduan sudahhhh..

    ReplyDelete
  13. alahai... rasa teringin pulak nak ke Tioman..

    kali terakhir pergi pd tahun 94 ..huishhh lama tu...

    ReplyDelete
  14. ANA > jom kitaaaa....!


    AZRINA > Apa nak kesian. Dia leh dapat yang baru. hehehe

    Jom Tioman...!

    ReplyDelete
  15. cindy balik utk selama nye ke kak???

    ReplyDelete
  16. saya sangat suukaaaa 'erti rindu itu!!'

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails