Thursday, March 24, 2011

Tak ada jodoh nak bertemu... cewahhh!

Salam.
24-03-2011,
petang dah pun.


Sorang sahabat baik telefon pagi tadi. Dah 2 minggu berturut setiap hujung minggu dia balik.

Hujung minggu ni, sorang lagi sahabat baik aku pula nak balik, kerana ada beberapa urusan rasmi yang wajib diselesaikan sebelum 29hb.

So bila sorang lagi tahu yang si sorang ni nak balik, dia pun konon berhasrat nak balik sama. So that, kami bleh lepak-lepak depan tv sambil bercerita gelak-gelak, like the good old days! Tapi tetiba dia bagitau, ada assigment kena buat, ada test la... bla bla. Okey, roger. Noted.

IKA dah beli tiket untuk balik Jumaat ini. Si AMOI plak tak dapat nak balik kali ini. Nasiblah..

Cuma tu jer nak cerita buat masa ni.


~...SERI BULAN tidak pernah berniat untuk mengkhianati sesiapa apatah lagi seorang yang pernah berjasa besar kepada seluruh kehidupannya, tetapi apabila HISYAM berhasrat untuk mengambil alih seluruh kuasa ke atas Teratak Nyatuh, dia kini sedar darah merah akan mungkin dilihat seperti darah putih...~













22 comments:

  1. Tidak sia2 kakcik ketuk pintu dalam senyap pagi tadi.. akhirnya muncul juga tuan rumah ini... :)

    ReplyDelete
  2. kakcik terjah dulu hahahaha
    lama sepi tuan rumah ni :P

    ReplyDelete
  3. zaman sekarang ni jodoh jangan di tunggu ... kena cari !

    ReplyDelete
  4. Rindu ekkkkkkk .... yang kecik kan ada, leh golek golek sama sama. Ahaks ...

    ReplyDelete
  5. kak,,,,,,,,,,,,,
    sabor jerlah..mana hilang???..mujur IKA boleh balik..
    uits...amoi banyak assigment tu..sebab tu dia tak boleh balik..

    PS: tak rindu ayu ker??

    ReplyDelete
  6. salam buat AA..
    maboi lama tunggu entri baru....nampak gaya memang sibuk la kalau lagu ni...

    ReplyDelete
  7. hai kak azie...lama menyepi...apa khabar ye??

    ReplyDelete
  8. jodoh tu sama macam kemistri ke kak azie? hihihi~

    ReplyDelete
  9. kak azie bizi eh?
    lama xmuncul..

    saya rindu coretan kak azie..

    ReplyDelete
  10. lamanya kak azie senyap..
    tertanya-tanya jugak cheq, sehinggakan tak ada coretan pasal seri bulan dan hisyam..:)
    huhuhuu....

    ReplyDelete
  11. jodoh lom bertemu ke takde jodoh ni

    ReplyDelete
  12. kak..
    i miss u...
    hehehhehe
    akhirnya entri yg sy tunggu2...cite lawak???heheheh

    ReplyDelete
  13. baru 2 yang berpergian agaknya kalau semua dah menghilang nak buat apa ek kat rumah?

    rindu seorang ibu...

    ReplyDelete
  14. akan tiba juga jodoh pertemuan itu bila diizinkan olehNya :)

    ReplyDelete
  15. betul tu... kalau dah ditakdirkan tak bertemu, usaha macam manapun pasti tak bertemu.. kalau kalau dah ditakdirkan bertemu... diuji macam mana pun pasti bertemu..

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum..
    lamanya tak nyinggah sini. nampak beno betapa siboknya hamba ni. Rindu kat kasut purple tu.

    ReplyDelete
  17. Kita ni planner aje kan.. INSYALLAH nnt jumpa lah tu.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails