Sunday, July 13, 2014

Takpa laa.. biarlah saya pilih Argentina

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Ahad
13-07-2014


Jarang saya update tentang World Cup nih. Juga jarang saya update blog pada hari Ahad. Maklum Ahad memang menjadi hari yang sibuk buat saya.

Awal pagi esok, final Piala Dunia. Seluruh dunia bertumpu ke Brazil walaupun awal pagi tadi Brazil sekali lagi kalah agak teruk di tangan  Netherland the Oranje. Kalah 0-3 tu memang agak teruk la kan?

Yeahhh... dengar khabar ramai yang nak turun berimpun di Putrajaya dan Dataran Merdeka untuk tonton final di skrin besar. Siap ada orang nak buka bazar Ramadan segera di situ.

By the way, KJ Khairy Jamaluddin akan berada di mana eh? Nak pi skodeng lah! ahahahaa


Ramai kot yang dok sokong German. Takpa. Biar saya amik Argentina


Kalu menang sekali pun, saya tetap tak cuti Isnin (untuk score 4 hari cuti). Memang tak boleh sebab saya dah pasang angan-angan nak cuti balik kampung Raya nanti.

Arrghhhh dalam kepala dah terbayang raya tahun ini yang pasti akan mengulangi nostalgia lama. Dan kenangan itu akan diteruskan oleh anak-anak saya dan sekian ramai anak-anak menakan saya nanti.




 ~...sekian lama menjadi teman, beegitu lama menjadi sahabat, terlalu lama juga menjadi sehati dan sejiwa, adakah akan menjadi kekasih pula selama-lamanya nanti, duhai HISYAM dan SERI BULAN?...~




10 comments:

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails