Wednesday, June 23, 2010

Bukan saja tak dapat Rebung, Nasi pun tak terjamah...

Baru sampai dari hospital petang tadi. Masih lemah. Perlukan rehat lanjutan.

Tangan masih lemah nak menaip.

Banyak pengalaman juga, wpun pengalaman tak seronok. Pengalaman 2 hari Dak AMOI kena tahan kat wad dan aku yang sakit teruk menjaga ALIA yang juga teruk selama 5 hari di Wad KK1 Pediatrik KL. Semuanya kerana Denggi...

Terimakasih kepada semua...


~bersambung~


14 comments:

  1. Salam Kak ... suker hati akak dah kembali. Semoga akak dan anak anak cepat sembuh. Laaa Amoi ker yang kena, ingat kan dah duk Shah Alam tak kena. Ingatkan Ika kut yang kena.

    Kesian Alia, Chak tak kena kan, kalau kena kat Chak lagi kesian, sebab dia lagi kecik.

    ReplyDelete
  2. denggi?

    minum 100 plus dan makan sup ketam banyak-banayk insyaallah bule kebah

    patut lama tak bersiaran, moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. Selamat kembali Azie..

    rehatlah dulu. Semoga segera pulih semuanya.

    ReplyDelete
  4. Kak Azie,
    Salam...
    Alhamdulillah keluarga dah sihat. Kesian dengar anak2 Akak kena masuk ward.
    Make sure you have a good rest now ye!

    ReplyDelete
  5. Salam akak, semoga keluarga akak cepat sembuh. Banykkan berehat

    ReplyDelete
  6. Salam Kak Azie..semoga semuanya kembali sihat segera..

    ReplyDelete
  7. Patut la kebah demam, demam lg...
    Harap bersabar ye K.Azie, semoga sekeluarga sihat seperti sediakala.

    ReplyDelete
  8. salam kak azie.... semoga semuanya kembali sihat...

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah dah kembali kerumah dan sihat semuanya.Semoga Azie dan anak2 dapat rehat secukupnya.

    ReplyDelete
  10. Salam Kak Azie..

    Maaf lama tak ke sini.. macam2 yg Nida dah ketinggalan..

    Harapan semoga keluarga Kak Azie sembuh dan pulih seperti sediakala..

    p/s: tertanya kemanakah gambar cantik di header blog Kak Azie..

    ReplyDelete
  11. Salam,
    Banyak2kan rest...moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  12. mmm..alahai..tak sihat lagi ye...meh kita belanja makan, meh!

    ReplyDelete
  13. laa.. siannya.. padan ler lama x dak update..

    tak pa laa.. rehat cukup2...

    betoi kata cemomoi.. minum ayaq 100 plus banyak2.. tapi campoq dengan ayaq sama.. banyak gula tu....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails