Wednesday, June 9, 2010

Berani dengan Kuda sebab Gajah dan Harimau Lum Cuba Lagi...

Sedang terkenang seseorang...
Merindukan seseorang...

Kerja ada banyak.
Tugasan luar pun dah mula masuk barisan menunggu.

Dari koleksi peribadi:

Aku hanya berani dengan KUDA. Gajah atau harimau belum cuba lagi. Hehehehehe.


Gaya macam sama, tapi tempat berbeza.


~...SERI BULAN suka binatang juga, tetapi kenapa adakalanya bertemu dengan manusia bersifat binatang? JALAL pernah cuba panjat tingkap biliknya di Kampung Separuh Desa, tapi JALAL termakan sepak silatnya...~


15 comments:

  1. Kakcik berani dengan hariamau.. tapi, harimau kat dinding Maybank! :)

    ReplyDelete
  2. pernah naik kuda tak? hehehehe...

    ReplyDelete
  3. tak berani sangat ngan binatang..
    tengok dari jauh je

    ReplyDelete
  4. beb kuda kat sini byk ada merata kat atas jalan raya silap hari bulan kita yg ditendangya..huhh!

    ReplyDelete
  5. kuda okey lagi kot.
    rimau ke, singa ke ular ke.. den mmg x sanggup!

    ReplyDelete
  6. azie...
    kuda tu best kalau boleh naik tepi pantai.... (sambil gerbangkan rambut baru lepas shampoo... jln petang2... matahari dah nak hilang dari kaki langit....) verangan....

    ReplyDelete
  7. brani ke? nampak cam dok jauh je tu

    ReplyDelete
  8. ups baru je dorang pesan minta jawab tag

    ReplyDelete
  9. aiseh..kurus keding kuda tu..nampak tulang-tulang dia..hehe

    kuda ok lagi..gajah jauh sekali..rimau jangan kemari..

    cewah..jadi gurindam pulak :P

    ReplyDelete
  10. acu penah naik gajah...takut..terbayang kalau terjatuh & terpijak oleh gajah..iskh..minta simpang la..

    ReplyDelete
  11. saya semua binatang berani, ala yang kena kurung kat zoo tu....

    ReplyDelete
  12. Naik kuda ada orang tolong tarikkan talinya beranilah hehehe.....

    ReplyDelete
  13. Harharharharhar!

    Sekali sekala bermanja dengan binatang, best gak kan?

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails