Tuesday, June 8, 2010

Fridge Magnet lagi....!

Projek baru, yang pertama bersama team baru, sukses mengikut jadual. Aku puas hati walaupun pihak management tak cakap apa pun. Tapi bagi aku, berdiam itu lebih baik dari berbunyi banyak atau senaraikan perkara-perkara tidak puas hati.

Walaupun suasana baru agak kurang menyeronokkan, kurang meriah dan begitu jauh berbeza, aku terpaksa juga tutup mata sebelah dan tutup mulut lebih banyak dari biasa. Uissshhhh sungguh tidak biasaaa!

Semalam, tak tau kenapa aku boleh kehilangan charger hp. Tak ingat di mana letak. Kali pertama bawa ke ofis sebab tak sempat cas kat umah, pastu rasa macam bawak balik. Tapi tak jumpa-jumpa. Sudahnya, seharian rini, hanfon tak berkutik langsung. Padan muka akuu!

Pasni nak belajar guna Public Fon lak.

Balik petang tadi, ada parcel sampai kat rumah. Yesss! Fridge Magnet lagi, kali ini dari rakan blogger ACU SAYANG yang baru balik dari bercuti ke Vietnam.

Terimakasihhhh...! I like!


~...SERI BULAN sangat merindui saat-saat meriah sambutan kali pertama menjejak kaki ke Kampung Separuh Desa, walaupun ketika itu bot hampir karam kerana muatan terlajak had...~



14 comments:

  1. samalah kita, saya pun kumpul fridge magnet gak. cuma bezanya kita x de sape hadiah pun, hehehehe. setiap persinggahan akan beli sbg tanda peringatan

    ReplyDelete
  2. Kak Azie pun mula2 dulu, kumpul suka-suka jer... Tapi bila ada kengkawan yg bercuti ke mana2 tempat dan sempat lak beli, seronok pula dapat bertukar-tukar..

    Nanti kita pun leh tukar, kalu berkesempatan jumpa...:)

    ReplyDelete
  3. Hehehehe... Vic pun suka sangat kumpul magnet fridge... datang aliyah dia main susun2...

    ReplyDelete
  4. aku takde hobi mcm gini lagi sebab semua cenderahati yg pak syed dapat dari student dia aku dah campak dlm stor.

    aku pemalas sikit nak lap habuk bagai.elergic laa dgn habuk tehehee ;p

    ReplyDelete
  5. salam ziarah...sy pun suka magnet fridge ni

    ReplyDelete
  6. kalau suka,nnt if acu travel lg acu bl kn lg ya..insyaAllah...

    ReplyDelete
  7. tak bley buat koleksi, mesti hilang punya.. ada aje tangak gatal nak usik sudahnya terbaraiiii

    ReplyDelete
  8. Permaisuri beta memang suka kumpul fridge magnet. Memang dah banyak banget! Tapi Putera dan Puteri punya hobi pula ialah... well... tak payah cerita le... You've got the point.

    ReplyDelete
  9. Salam..

    Bestnya.... cantik FM tu..

    Nida pulak suka kumpul key chain... dulu penuh pada beg sekolah samapi kawan2 ejek... bising bila berjalan sebab keychain tu berlaga..hehe

    ReplyDelete
  10. V.I.C. > Budak2 memang suka buat mainan, sbb FM ni colourful.


    ECHAH COMBI > Wahhh PAK SYED mesti ramai peminat tu, kan? :)

    ReplyDelete
  11. QASEH > terimakasih..


    ACU > Thankiu Darling. Nanti beli lagi yerrrrr.....:)

    ReplyDelete
  12. CEMOMOI > budak2 memang suka buat mainan jer FM ni, tapi kerana FM ni seramik, mudah pecah.



    KHAYALKHAYAL > Yeahhhh... PuteraPuteri U macam anak-anak Tarzan I jugak. I fahammmmm....

    ReplyDelete
  13. Kakcik pun dah terima kiriman @cu ni masa balik kerja semalam. Terima kasih Acu.. lepas ni kakcik pun nak mula mengumpul FM la.. :)

    ReplyDelete
  14. NIDA > Kak Azie pun pernah gak dulu2 zaman sekolah collect keychains nih, tapi pastu hobi bertukar tukar... sudahnya, ntah mana lesap semua koleksi tuh..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails