Wednesday, January 22, 2014

Lelaki kepochi? Sapa kata takda...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
22-01-2014



Saya meluat bila jumpa lelaki yang kepochi mengalahkan pompuan. Hal orang pompuan pun nak disibukkan juga.

Saya meluat bila ada orang (dan orang itu lelaki) tidak boleh menerima kelemahan orang lain (orang perempuan) sebagai suatu kelemahan bukan keburukan yang harus diperkatakan dari tingkat bawah hingga tingkat atas. Dapat apa?



Tidak. Saya bukan jenis bertengkar punya orang. Tak ingat bila kali akhir saya bertengkar. Tak ingat langsung.

Balah manja dengan bertengkar. Dengan orang luar dan dengan orang dalam. Semuanya berbeza.

Sakit hati atau rasa tambah sayang?



 ~...antara SERI BULAN dan HISYAM sudah tiada isu lagi untuk ditengkarkan kerana ada ketikanya perlakuan SERI BULAN sendiri sering menjadi bahan kepada HISYAM untuk disendakan dengan niat mencari punca untuk berbalah manja sehingga rajuk bukan lagi sesuai untuk dipujuk tetapi lebih layak untuk diajuk...~




18 comments:

  1. saya belum pernah jenis gitu
    tapi bab bergosip banyak kali jumpa
    dahsyat juga diorang bila bergosip

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman dulu mungkin susah nak jumpa. Tapi zaman media sosial yg rancak sekarang.. yg tak disangka tu la yg kita dok jumpa...

      Delete
  2. manusia...
    kadangkala sy mengharap agar apa y mereka katakan tidak melibatkan sy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada orang suka dirinya menjadi bahan gelak orang. Kan?

      Delete
  3. Rajuk bukan lagi sesuai untuk dipujuk tetapi lebih layak untuk diajuk

    so sweet

    ReplyDelete
  4. Spicis ni mmg wujud.
    Ada masa lagi hebat penangan mulut dia ni dari kaum Hawa.
    Bila dah jumpa tu.. pandai-pandai je la bawak diri ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi saya, tak kenal orang mcm tu pun tak pa...

      Delete
  5. seriously..penah jmpe dan wujud spesis tu in my opis...
    kalau cite mak aihhhhh..mak bedah pn kalah..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la yg Kak Azie dok dengar sejak semalam. Lelaki tu pulak dari lantai bawah yg tak join kami pun. Tapi sibuk kepochi hal kami orang pompuan di atas. Apa hal?

      Delete
  6. Cair gue kak tengok mamat atas tu. Aduuuuuuhai. Hilang tension gue kejap. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh Kak Azie ada simpan banyak pic dari drama tu. Hahahaha tengah kemaruk.

      Delete
  7. azie.knah juga dah terjangkit layan Korea drama .. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak2 dara kat rumah ni la yg pandai pengaruh. Selepas follow I Miss you melarat ke The Heirs.. sekarang dok follow I Hear Your Voice pulakkkk...

      Delete
  8. kadang-kadang saya pun suka cari pasal untuk balah balah manja. boleh buat bekal senyum sampai tido. hehehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bila ulang balik or kenang-kenang akan jadi benda lucu pulak...

      Delete
  9. hehehe.... akan jadi meluat bila dah menyampahkan?

    ReplyDelete
  10. Memang menyampah. Kalu tak tahu takpa, bila dah tahu rasa malas nak tegur sapa dah.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails