Thursday, January 9, 2014

Mari bergoyang...!

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Kamis malam Jumaat
09-01-2014


Dato’ Dr. Mohd Fadzillah Kamsah kata:
Orang yang bahagia tidak semestinya bergelak ketawa,

tapi

orang yang sentiasa bergelak ketawa dan gumbira, insyaAllah akan bahagia.

Setuju?


Tayang-tayang:


Sarapan saya pagi ni: Kuih Sagu @ Kuih Goyang. Orang bagi. Jom goyang! Ewahhhh...!





 ~...bila HISYAM mencari SERI BULAN dengan kadar segera semata-mata untuk mengadu beberapa rasa hati termasuk amarah dan sedih cuma airmata saja yang belum tumpah, Mak Utih terasa hendak memasang telinga mendengar segala kisah tetapi sudah menjadi lumrah SERI BULAN tidak mungkin meletak orang lain di tengah-tengah antara mereka...~




13 comments:

  1. terus nak nyanyi.. marilah bergoyang.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun nak nyanyi jugak, tapi saya nyanyi lagu Siti,

      Percaya laaahhhhhhh.... memang tak cukup satu...


      kan kak kan? :wink

      Delete
  2. sedapynya kuih saguuuu!!!!! kaler kuning lak tu.. mmg fav!

    lain2 makanan lembik sy x suka, tapi kuih ni sentiasa dihatiku

    ReplyDelete
  3. Selalu jumpa warna merah je.....

    ReplyDelete
  4. ini kene mkn sambil bergoyang niii :)

    ReplyDelete
  5. pertama kali nampak warna kuning :D

    ReplyDelete
  6. Ada yg macam ini makan dgn kuah santan dan gula merah pun sedap tau Azie.. makan selepas keluar dari peti ais.

    ReplyDelete
  7. Apa yg nak digoyangkan Kak Azie? Ahahhaaaa...

    ReplyDelete
  8. mungkin ada betulnya juga tu...hehe

    dah lama tak buat kuih goyang
    tapi saya biasa buat color merah =)

    ReplyDelete
  9. tak suka kuih nih.tak sedap..hehehe

    ReplyDelete
  10. Kak...kuih goyang tu kuih apa?

    ReplyDelete
  11. kuih goyang kalau kat belah melaka panggil kuih ros.....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails