Wednesday, January 22, 2014

WW: Vadai yang lain...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
22-01-2014


My Wordless Wednesday:


Sebenarnya saya suka another type of Vadai, not this one.

Tapi bau wanginya buat saya ngences!




 ~...sudah lama Pak Utih hendak mencari masa sesuai dan detik terbaik untuk bercakap berdepan dengan HISYAM tentang tingkahnya yang suka menerjah dan juga tentang kata sinis orang luar berkaitan dirinya dan SERI BULAN tetapi melihat tiada apa yang sumbang di matanya selama ini, dia merasakan seolah-olah cuba menerkam ke dunia orang yang sudah lama kebal dengan karenah orang yang suka memfitnah...~




10 comments:

  1. saya panggil masalodei hehe..suka yg kacang dal nya kasar2 sedikit...terasa krup krup bila dimakan..

    ReplyDelete
  2. baru jer semalam makan wadey...sedap....! beli kat pasar malam

    ReplyDelete
  3. saya suka yang ni..tapi bukan semua orang buat sedap =)

    ReplyDelete
  4. Aina suka vadai yg leper tu...gigit2 terasa kacang dalnya!

    ReplyDelete
  5. alau panas panas ... uiii sedap nih ...

    ReplyDelete
  6. saya pun suka yang versi satu lagi..yang ni tak pernah makan pulak..macam donut je..

    ReplyDelete
  7. My favorite!!!

    Dulu masa sekolah menengah kat kantin ada jual. Setiap hari menyambar benda tu. Mak aih. Sedap yo!

    ReplyDelete
  8. Saya suka yang satu lagi. Tambah2 kalau ada hirisan cili padi, nipis dan rangup. Ada pulak bawang goreng rangup dan harum. Yummmy! Tapi hubby saya suka yang ini. Suka sangat2. So, kami saling melengkapi....hehehehehe

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails